آموزش دروس کنکور با حرف آخر

خرید بک لینک: اما اکنون که کمتر از ۵ ماه به روز کنکور باقی مانده است و افرادی هستند که درس خوبی نخوانده اند یا برای کنکور درس نخوانده اند ، خصوصاً دانش آموزان سال دوازدهم که تعداد آنها کم نیست.

امروز استرس عجیبی به خانه دانش آموزان دبیرستانی وارد شده است و دستیابی به نتایج عالی در بزرگترین ماراتن علمی کشور آرزوی هر پدر و مادر و دانش آموز است. اما اکنون که کمتر از ۵ ماه به روز کنکور باقی مانده است و افرادی هستند که درس خوبی نخوانده اند یا برای کنکور درس نخوانده اند ، خصوصاً دانش آموزان سال دوازدهم که تعداد آنها کم نیست. این افراد به دلیل محدودیت زمانی چه کاری باید انجام دهند؟ امروز ، در یک گزارش، نگاهی به دنیای کنکور خواهیم انداخت و کنکوری های عزیز را با یکی از بهترین موسسات آموزشی کنکورآشنا خواهیم کرد که می تواند پرونده های آموزش کنکور شما را فقط در عرض ۲ ماه ببندد. مطالعه کل کنکور در ۲ ماه ممکن است قابل اعتماد نباشد ، اما با پیشرفت تکنولوژی این امکان وجود دارد. چنین سبکی را برای دروس ابتدایی هم در مقاله آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی می توانید مطالعه کنید.

احتمالاً اکنون از خود می پرسید که پیشرفت تکنولوژی با کنکور و آموزش چه ارتباطی دارد! خوب ، بیایید ابتدا تکنولوژی را تعریف کنیم. فناوری هر وسیله ای است که کار را آسان می کند. این فناوری به دنیای کنکور و آموزش نفوذ کرده و تنها موسسه ای در ایران است که چنین امکانی را به دانشجویان کنکور ارائه می دهد که سبک بسیار جدیدی است و در سالهای اخیر افرادی مثل علیرضا مردانی رتبه ۱۰ ، روژین و هانا یاری رتبه های ۱۲ و ۱۸ ، سجاد علیزاده  رتبه ۸۷ کنکور را کسب کردند و افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه پس از ۱۳ سال دوری از کنکور توانستند با این سبک آموزش به رتبه ۳۰۱ برسند. برای آشنایی کامل با سبک تدریس و بالاترین رتبه بندی این موسسه ، به وب سایت حرف اخر مراجعه کنید.

۱۰۰ روز طلایی با حرف اخر ۶۰۴۰:

حرف آخر ، با منابع خود ، داوطلبان را از هر منبع دیگری ، از جمله کتاب ، کلاس و امتحانات ، بی نیاز می کند. زیرا هر آنچه را که فرد برای شرکت در کنکور نیاز دارد به آنها می دهد و دانش آموز دیگر نگران منابع ناقص یا چیز دیگری نیست. قبلا در یک مقاله تحت عنوان پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر و صد روز طلایی تا کنکور ۹۹ کامل این پروژه را توضیح دادیم و امروز مجددا به سراغ آن خواهیم رفت. آخرین پروژه این موسسه ۶۰۴۰ نام دارد. طرحی که در دو مرحله ، یکی ۶۰ روز و دیگری ۴۰ روز ، پرونده آموزش و آزمون را مختومه می کند. پروژه ۶۰ به آموزش و پرورش اختصاص دارد. در این مرحله ، داوطلب ظرف مدت ۶۰ روز با برنامه ریزی دقیق که ارائه می شود و بهترین تدریس که با تمام سبک های قبلی تدریس متفاوت است ، آموزش را می بندد.

پس از برنامه ۶۰ روزه ، داوطلب وارد مرحله معیار گذاری می شود که باید یک دوره ۴۰ روزه را به آن اختصاص دهد. در این مرحله ۲۰ آزمون شبیه ساز کنکور جامع به داوطلب ارائه می شود که کاملاً مشابه سوالات کنکور است و توسط بهترین اساتید و طراحان کنکور کشور به همان سبک ساخته می شود . و بسیاری از سوالات مشابه خواهد بود. اما تفاوت اصلی این آزمون ها با سایر منابع در بررسی است و همزمان با هر آزمون ، یک بار کل دوره بررسی می شود ، که یک چیز عجیب اما واقعی است. داوطلبانی که دارای آزمون حرف آخر هستند دیگر برای آزمون به روشهای کلاسیک و وقت گیر احتیاج ندارند و این یکی از مهمترین ویژگیهای حرف اخر ۶۰۴۰ است که با کلیک روی لینک با آن آشنا خواهید شد. همچنین این موسسه برای حرف آخر نهم و سایر پایه های متوسطه اول منابع خود را ارائه می دهد و می توانید مشاهده کنید.

این پروژه برای چه کسانی مناسب است؟

سوالی درست و به جاست ؛ آیا همه می توانند از این پروژه استفاده کنند یا برای افراد خاصی مناسب است؟ در پاسخ باید گفت که این پروژه محدودیتی ندارد و همه می توانند از آن استفاده کنند ، خواه داوطلب دوازدهم امسال باشد یا شخصی که مانند مجتبی سعادت پیشه ، ده ها سال از کنکور دور بوده است. اما دلیل این اظهارات به سبک تدریس در حرف آخر برمی گردد که دیگر هیچ تفاوتی در سطح داوطلبان وجود ندارد و همه می توانند از آن برای ادامه مسیر استفاده کنند و حتی داوطلبانی که قبلا پرونده های درس های خود را بسته اند بسته ۶۰۴۰ ممکن است یک بازبینی طوفانی برای شما باشد. و پرونده کنکور خود را یکبار برای همیشه ببندید. این پروژه شامل فیلم های آموزشی ، کتاب و تست است و تمام نیازهای دانش آموز را پوشش می دهد. توضیحات کامل تر آن را می توانید در فروشگاه حرف اخر مشاهده کنید.

سوال بعدی که ممکن است در مورد کامل بودن این پروژه مطرح شود این است که آیا تعداد کل درس های آموزشی صفر تا صد است یا خیر؟ در پاسخ ، ما باید به بیست آزمون اشاره کنیم. در قسمت آزمون های این موسسه ، کلیه سوالات کنکور ۹۸ وجود دارد و داوطلب برای پاسخگویی به کلیه سوالات باید بر کلیه کتابها و منابع تسلط داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه ، وارد سایت حرف آخر شوید و از سایر اطلاعات از جمله بودجه بندی زیست کنکور استفاده کنید.

 

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱۶۶۵۷۲۱۴۸

۰۲۱۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱۶۶۵۶۶۶۲۳

منبع: harfeakharpub.com

 

دسته‌ها