زارع پور مطرح کرد؛ امضای توافق نامه با ۵۰۰ شهرداری در کل کشور برای اجرای فیبرنوری

به گزارش خرید بک لینک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: تابحال با ۵۰۰ شهرداری در کل کشور برای اجرای پروژه فیبر نوری توافق نامه امضا شده و این کار به سرعت در سرتاسر کشور در حال اجرا می باشد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، ضمن اشاره به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، اظهار داشت: این پروژه اولویت دولت و زیرساخت توسعه کشور در دهه های آینده است و بر بستر آن می توانیم سرعت های چند صد مگابیتی به مردم عرضه نماییم.
وی با اشاره به اینکه تابحال با ۵۰۰ شهرداری در سرتاسر کشور توافق نامه اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها امضا شده است، اظهار داشت: اگر شهرداری ها و دستگاههای متولی در استان بوشهر همکاری لازم را داشته باشند می توانیم تا دهه فجر سالجاری پروژه فیبرنوری را در شهر بوشهر به اتمام برسانیم.
وزیر ارتباطات ضمن اشاره به این که پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان بوشهر با سرعت خوبی آغاز شد، خاطرنشان کرد: اما به علل مختلف این پروژه در این استان به کندی ادامه دارد که باید با رفع مشکلات، اجرای این پروژه در این استان سرعت بگیرد.
وی ضمن اشاره به اهمیت همکاری شهرداری ها برای اجرای این پروژه، اضافه کرد: تابحال با ۵۰۰ شهرداری در کل کشور برای اجرای این پروژه توافق نامه امضا شده و این کار به سرعت در سرتاسر کشور در حال اجرا می باشد.
زارع پور در انتها تصریح کرد: اگر شهرداری ها و دستگاههای متولی در استان بوشهر همکاری لازم را داشته باشند می توانیم تا دهه فجر سالجاری تمام روستاهای این استان را به شبکه ملی اطلاعات و همینطور پروژه فیبرنوری را در شهر بوشهر به اتمام برسانیم.
استاندار بوشهر هم پس از گزارش معاونان وزیر ارتباطات در رابطه با وضعیت اجرای فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان بوشهر تصریح کرد که باید این پروژه در تمام شهرستان های این استان به سرعت صورت گیرد.
محمدی زاده در رابطه با رفع مشکلات اجرای این پروژه هم قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: در اسرع وقت ساز و کارهای رفع این مشکلات و تسریع در اجرای این پروژه بررسی و پیگیری می شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست گزارشی از اجرای فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان بوشهر، توسعه ارتباطات در روستاها و گزارشی هم از شکایت های مردمی این استان در تماس با ۱۹۵ توسط مدیران مربوطه عرضه شد.

منبع:

دسته‌ها