مزایای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

این روزها خرید خانه ویلایی در اندیشه رونق زیادی دارد. برخی از افراد به منظور سکونت و برخی دیگر با هدف سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک در این منطقه می‌نمایند که این امر مزیت‌های بسیاری برای آن‌ها دارد.

شهر اندیشه شهری جدید و تازه تاسیس است که به دلیل برخورداری از امکانات مناسب و زیرساخت‌های شهری عالی، آب و هوای پاک، موقعیت نزدیک به تهران و… بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در خرید و فروش آپارتمان محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا به شما بگویم چرا خرید آپارتمان در اندیشه، یک موفقیت بزرگ در سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و مزایای خرید و فروش آپارتمان دراندیشه چیست.

 

با مختصات شهر اندیشه آشنا شوید

شهر یا بهتر بگوییم شهرک اندیشه، از جمله شهرک‌های اطراف پایتخت است که پهنه وسیع آن شامل بزرگراه فتح تا اتوبان تهران کرج را شامل می‌شود. نوین شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار واقع است. البته به عنوان مرکز شهرستان شناخته نشده است. جمعیت بیش از ۱۰۰ هزارنفری شهرک اندیشه زیر نظر فرمانداری شهریار هستند.

جالب است بدانید که شهر اندیشه با هدف مهار سرریز جمعیت تهران به عنوان یک کلانشهر ساخته شد. پروژه اتمام ساخت این شهر در ۶ فاز انجام شد. فاز ۲ تا ۵ ساخت شهر اندیشه مطابق با تازه‌ترین قوانین شهرسازی طراحی شده و این موضوع بسیار ارزشمند است. اولین فاز از شهرک اندیشه در سال ۱۳۶۷ به بهره برداری رسید.

فاصله شهرک اندیشه با کلانشهر تهران، ۲۰ کیلومتر است. اندیشه که در جنوب شرق کرج واقع است، ۷ کیلومتر با این شهر فاصله دارد. بعلاوه برای رسیدن به آن از منطقه شهریار، طی مسافت ۳ کیلومتری نیاز است.

همانطور که می‌دانید پل شهید صیاد شیرازی در مسیر جاده تهران اندیشه قرار دارد. این پل دسترسی به فاز ۱.۲، ۳.۴ و ۵ شهر اندیشه و همچنین سایر شهرها اطراف تهران را بسیار ساده کرده است.

شهر اندیشه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و ارتقاء آن از نظر فرهنگی، ورزشی و هنری انکار نشدنی است. از مهمترین مراکز تجاری این شهر می‌توان به بازار اندیشه اشاره کرد که با سبکی اصیل طراحی شده و تجارت در آن جریان دارد.

 

چرا شهر اندیشه؟

 

بسیاری از ما با دغدغه خرید و اجاره خانه در کلانشهر تهران روبرو هستیم. افزایش سرسام‌آور بهای خرید مسکن این دغدغه را مضاعف می‌گرداند، به طوری که این روزها بسیاری از افراد دیگر توان خرید خانه و زمین در شهر تهران را ندارند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند تا سرمایه خود را به حاشیه شهرها آورده و در آنجا اقدام به خرید زمین یا خانه نمایند. شهر اندیشه که این روزها در مسیر ترقی قرار گرفته، از گزینه‌های مناسبی بوده که می‌توانید به آن فکر کنید. این روزها خرید خانه ویلایی در اندیشه رونق زیادی دارد. برخی از افراد به منظور سکونت و برخی دیگر با هدف سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک  در این منطقه می‌نمایند که این امر مزیت‌های بسیاری برای آن‌ها دارد.

بعلاوه خرید زمین دراندیشه با هدف ساخت سازه و یا سرمایه‌گذاری در سالهای اخیر روند رو به رشدی را نشان می‌دهد. بسیاری از افراد با سرمایه‌گذاری در خرید خانه و زمین در فازهای مختلف از جمله فاز یک از شهر اندیشه، سودآوری قابل توجهی را به دست آورده اند.

 

مزایای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

شما هدف خود از خرید و فروش آپارتمان، ملک، باغ و…در اطراف تهران را چه می‌دانید و چه چیز شما را برای خرید ترغیب می‌کند. مسلماً بسیاری از شما با هدف سرمایه‌گذاری اقدام به خرید آپارتمان می‌کنید و برخی دیگر انگیزه خود از خرید آپارتمان را سکونت در آن می‌دانید. در هر صورت پیشنهاد ما خرید آپارتمان در شهر اندیشه است.

اما چرا:

  • زندگی در کنار مردمان خونگرم، با فرهنگ و نوع دوست شهر اندیشه تجربه‌ای متفاوت از زندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • امنیت در این شهر نسبت به دیگر نقاط از اطراف تهران بالا بوده و با انتخاب شهر اندیشه برای سکونت، می‌توان زندگی آرام و بی‌دردسری داشت.
  • این شهر امکانات تفریحی مطلوبی را برای شهروندان خود ایجاد کرده است. وجود فضاهای سبز و پارک‌های فراوان در این شهر، این ادعا را تصدیق می‌کند.
  • تعداد مراکز آموزشی و دانشگاه‌های معتبر در شهرک اندیشه کم نیست و امکانات خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم است.
  • شهر اندیشه از نظر آب و هوایی شرایط خوبی دارد. اگر از آلودگی تهران به ستوه آمده اید، بد نیست به سکونت در این شهر نیز فکر کنید.
  • شهر اندیشه دارای پایانه اتوبوسرانی بود و دسترسی ساکنان آن به ایستگاه‌های تاکسی به سادگی فراهم شده است.
  • قیمت مسکن شهر اندیشه در مقایسه با کلانشهر تهران مناسب بوده و هزینه‌های زندگی در آن نسبتاً پایین است.
  • شبکه‌های تلفن همراه که شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل بوده آنتن دهی بسیار خوبی در این شهر دارد.
  • انواع مراکز خرید در این شهر وجود دارد و دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ساده است.
  • امکانات بهداشتی و رفاهی در شهر اندیشه سطح بالایی را نشان می‌دهد.

 

با این حال آنچه باعث شده بسیاری از افراد شهر اندیشه را به عنوان یک گزینه عالی برای خرید مسکن و ملک بدانند، نزدیکی آن به پایتخت است. کسانی که از زندگی در تهران خسته شده‌اند و دیگر تمایلی به ماندن در این شهر پر ازدحام و شلوغ را ندارند، معمولاً شهر اندیشه را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

با توجه به اینکه شهر اندیشه در مسیر رشد و توسعه است، سرمایه‌گذاری در خرید زمین و آپارتمان در آن عاقلانه به نظر می‌رسد. شهر اندیشه فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و این موضوع انگیزه افراد برای خرید و فروش آپارتمان را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. مسکن شهر با داشتن سابقه زیاد و کارشناسانی که تجربه زیادی در امر خرید، فروش و اجاره ملک و زمین دارند، می تواند به شما کمک کنند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین منزل را یافته و در آن سکونت کنید.

قیمت مناسب، مهمترین دلیل برای افزایش خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

یکی از مهمترین عواملی که در خرید و فروش آپارتمان، زمین، باغ و… مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت آن است. لذا این روزها شاهد افزایش استقبال از خرید زمین در اندیشه و یا خرید باغ در شهریار هستیم. واقعیت غیر قابل انکار در خرید زمین و آپارتمان در شهر اندیشه قیمت‌های بسیار مناسبی بوده که برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین افراد با درآمدهای مختلف می‌توانند یک منزل مناسب و عالی در اندیشه خریداری نمایند. البته قیمت آپارتمان و ملک در هر منطقه از شهر اندیشه متفاوت است و هر فرد با مشورت گرفتن از صاحبنظران می‌تواند بهترین ملک را با قیمت‌های عالی تهیه نماید.

 

زیرساخت‌های مناسب شهری در شهر اندیشه و شهریار

در هنگام خرید مسکن، زمین و باغ در یک منطقه تنها نباید به عامل قیمت فکر کرد، بلکه توجه به زیرساخت‌هایی که در آن وجود دارد نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می‌باشد و در آینده مهم خواهد شد. وجود زیرساخت‌های مناسب در شهر اندیشه، انگیزه خریداران آپارتمان و ملک در این منطقه را بیشتر می‌کند. با توجه به اینکه شهر اندیشه، یک شهر جدید و نوبنا بوده، سعی شده در شهرسازی آن اصول و قواعد شهرسازی مد نظر قرار گیرد.

در توصیف زیرساخت‌های مناسب شهری در اندیشه جا دارد به وجود خیابان‌هایی با عرض زیاد اشاره نماییم. بعلاوه کلیه امکانات تفریحی در این منطقه از جمله پارک‌های جذاب و متنوعی که در اندیشه احداث شده، بخشی از زیرساخت‌های مناسب شهری در این محدوده را نشان می‌دهد.

 

از امکانات شهری شهرک اندیشه چه می‌دانید؟

طبق بررسی‌های صورت گرفته، در شهر اندیشه امکانات فرهنگی، آموزشی و نیز ورزشی برای رفاه مردمان بویژه جوانان در نظر گرفته شده است. در این شهر یک سینما، ۸ مجموعه ورزشی و ۲ کتابخانه وجود دارد که همگی آماده خدمات‌رسانی به عموم مردم هستند. استادیوم شهید صادق‌پور به عنوان یک واحد ورزشی در حال احداث در شهر اندیشه است. همچنین ساکنان شهر اندیشه می‌توانند از وجود دو فرهنگسرا در فاز یک و فاز سه بهره‌مند شوند. خوشبختانه بزرگترین مجمتع تجاری اندیشه که همان بازار ایرانی اسلامی احداث شده در این منطقه بوده، سهولت در خرید کالا و محصولات مختلف را برای شهروندان شهر اندیشه به ارمغان آورده است.

امکانات درمانی و بهداشتی در شهر اندیشه با وجود ۱ بیمارستان و ۲۰ داروخانه و ۱۰ درمانگاه در سطح مطلوبی است. بعلاوه سه مرکز تصویربرداری در این شهرک وجود دارد که ساکنین این منطقه را از الزام مراجعه به تهران برای عکس برداری بی‌نیاز کرده اند.

از جمله تسهیلاتی که طبق مصوبات شهرداری اندیشه تهران برای مالکان آن در نظر گرفته شده، ارائه پروانه ساختمانی و واگذاری انشعاب آب، گاز و فاضلاب و اعطای سپرده مسکن برای ساخت و سازهای جدید است.

 

دسته‌ها