امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ های توهین آمیز

خرید بک لینک: توئیتر در تلاش است امکانات تازه ای در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها پاسخ های زننده و نامناسب به پست ها و توئیت های خویش را به آسانی محدود کنند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از انگجت، با امکانات جدید توئیتر کاربران خواهند توانست پاسخ های نامناسب به پیام های خویش را فیلتر کنند یا به صورت کلی حساب های کاربری فحاش را محدود کنند تا آنها قادر به ارسال پیام های زننده نباشند.
به گفته پائولا بارکانته طراح ارشد محصولات توئیتر این توانایی ها پس از بررسی و دریافت بازخوردهای مناسب از کاربران به توئیتر اضافه خواهند شد. به قول وی توئیتر از کاربران خواهد پرسید آیا تمایلی به فعال شدن این فیلترها برای شناسایی پاسخ های نامناسب به توئیت های خود دارند یا خیر و در صورت محدود شدن حساب های کاربری نامناسب، کاربران بی ادب و توهین کننده با استفاده از الگوهای توئیتر شناسایی و محدود می شوند.
با توجه به خودکار بودن این خدمات، امکان دارد در آغاز دقت آنها کافی نباشد و حتی برخی واکنش ها و پاسخ های مؤدبانه و بدون مشکل هم فیلتر شوند.
از همین رو توئیتر به کاربران امکان می دهد پاسخ های انتخاب شده برای فیلتر شدن و همینطور حساب های محدودشده را مرور کرده و در صورت تمایل آنها را حذف نکنند. مقرر است جزئیات بیشتر در مورد این خدمات در زمان ارائه آنها اعلام گردد.

منبع:

دسته‌ها