مدیرکل ارتباطات استان ایلام اعلام کرد؛ پایداری سرویسهای ارتباطی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران

خرید بک لینک: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار داشت: با وجود اعلام مسیر مهران بعنوان مسیر زمینی برگشت زائرین اربعین، در تأمین ارتباطات پایدار هیچ گونه مشکلی نداریم.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تاکید بر خدمت رسانی به زائرین اربعین اظهار داشت: با پیشبینی زمان شروع بازگشت زوار از مرز مهران، تأمین ارتباطات پایدار زوار در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و با هماهنگی به عمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات در تأمین پهنای باند، در تأمین ارتباطات پایدار هیچ گونه مشکلی نداریم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از پوشش ۳G و ۴G در جاده های منتهی به مهران اطلاع داد و اظهار نمود: تمام مناطق شهری، روستایی و جاده ای مهران دارای پوشش کامل ارتباطی هستند.
وی ضمن اشاره به خدمات واحدهای تابعه وزارت ارتباطات اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت با ارتقاء ظرفیت شبکه فیبر نوری در پروژه نور ۲ به میزان core ۴۸ و ارتقای ظرفیت پهنای باند به میزان ۱۰ گیگابایت مورد درخواست اپراتورهای تلفن همراه و شرکتهای مخابراتی در خدمت زائرین خواهد بود.

منبع:

دسته‌ها