بستنی هدیه تولد فضانورد ناسا در فضا!

خرید بک لینک بستنی؛ هدیه تولد فضانورد ناسا در فضا!
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از فیز، یکشنبه محموله ای حاوی مورچه، آووکادو و یک بازوی رباتیک هم اندازه ی بازوی انسان همراه با موشک شرکت “اسپیس ایکس” به فضا ارسال شد و روز گذشته هم این محموله ها به دست فضانوردان رسید. در بین این مواد، بستنی هم بود.
بعد از آنکه روز گذشته این فضاپیما به ایستگاه فضایی بین المللی رسید، مگان مک آرتور اظهار داشت: تابحال هیچکس برای تولدم یک فضاپیما نفرستاده بود. از این مورد سپاسگزارم.
این فضاپیما که یکشنبه از مرکز فضایی کندی ناسا پرتاب شد حاوی لیمو، گوجه فرنگی گیلاسی، آووکادو و بستنی برای مک آرتور و شش خدمه ایستگاه فضایی به همراه چند تن ابزار تحقیقاتی و تجهیزات دیگر بود.
این محموله‎ها چند روز زودتر از انجام نخستین پیاده روی فضایی از سه پیاده روی فضایی برنامه ریزی شده به مقصد رسید. از روز جمعه دو فضانورد روس ساکن ایستگاه فضایی بین المللی پشت سر هم یک پیاده روی فضایی انجام خواهند داد تا آزمایشگاه جدیدی را که در ماه ژوئیه به فضا ارسال شده است را آماده کنند.
سپس ۱۲ سپتامبر یک پیاده روی فضایی دیگر صورت خواهد گرفت و طی آن یک فضانورد ژاپنی و یک فضانورد فرانسوی برای نصب براکت صفحات خورشیدی جدیدی که مقرر است سال آینده وارد ایستگاه فضایی شوند، پیاده روی انجام خواهند داد. این پیاده روی فضایی که توسط ناسا هدایت می شود باید هفته گذشته انجام می‎شد اما بعد از آنکه مارک ونده هی فضانورد آمریکایی از ناحیه گردن گرفتار فشار شدیدی شد، به تعویق افتاد. مدیران ایستگاه فضایی تصمیم گرفتند توماس پسکه فضانورد فرانسوی را جایگزین وی کنند.
“وند هی” که یک سرهنگ ۵۴ ساله بازنشسته ی ارتش است و از ماه آوریل تابحال در ایستگاه فضایی بین المللی مستقر بوده است و انتظار می رود تا بهار سال آینده در این ایستگاه بماند تا مأموریت یک ساله خویش را به پایان برساند.

دسته‌ها