آغاز ثبت نام اشتراک فناوری کاملا خودران تسلا از اوایل ۲۰۲۱

خرید بک لینک آغاز ثبت نام اشتراک فناوری کاملا خودران تسلا از اوایل ۲۰۲۱
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تسلا در حال محدود کردن بازه زمانی برای ارائه اشتراک فناوری کاملا خودران است و الان آنرا اوایل سال آینده میلادی اعلام نموده است.
“ایلان ماسک” بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا به دنبال کنندگان خود در توییتر اظهار داشت که بسته اشتراک ماهانه فناوری کاملا خودران تسلا، اوایل سال آینده ارائه می شود.
بدین سبب احیانا از سال آینده می توان خاصیت های کاملا خودران(که هم اکنون نیمه خودران هستند) را بدون به فناوری خودران تسلا موسوم به “اتوپایلت” اضافه کرد.
البته شاید نباید چندان به تحقق این وعده دل بست، چونکه تسلا قبلاً امیدوار بود که تا آخر سال ۲۰۲۰ اشتراک کاملاً خودران خودرا عرضه نماید و این اتفاق نیفتاد.
هر زمان که برنامه اشتراک ماهانه تسلا فرا برسد، می تواند برای تقویت خودرو های خودران تسلا کلیدی باشد. همین طور اگر یک خودروی تسلا اجاره شود، افراد مجبور نیستند جهت استفاده از فناوری کاملا خودران مبادرت به خرید مادام العمر آن کنند و هزینه زیادی بپردازند.
اشتراک ماهیانه همین طور این فرصت را فراهم می آورد تا بدون نیاز به خرید اشتراک کامل، خاصیت های کاملا خودران را تا هر زمانی که دوست دارند، امتحان کنند.

دسته‌ها