تا ۲۵ درصد تخفیف؛ اینترنت اختصاصی رسپینا ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی

به گزارش خرید بک لینک شرکت رسپینا از آغاز عرضه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور اطلاع داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، شرکت رسپینا بعنوان بزرگترین عرضه دهنده اینترنت اختصاصی به سازمان ها در ایران، از آغاز عرضه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور اطلاع داد. شرکت رسپینا به منظور همراهی با این موسسات در شرایط بحرانی کنونی و کمک به پیشبرد امور درمانی در این موسسات، سرویس اینترنت اختصاصی (پهنای باند اختصاصی) خویش را با تخفیفی فوق العاده عرضه می دهد.
در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه ای مقرون به صرفه و تخفیف تا ۲۵درصد به بیمارستان ها، مراکز درمانی و صنایع دارویی عرضه خواهد شد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه روز تضمین می شود. بنابراین، دسترسی به اتوماسیون اداری و سیستم نوبت دهی آنلاین و پرتال های درمانی و همینطور ارتباط های تصویری بدون مشکل خواهد بود. رسپینا به منظور رضایت بیشتر مراکز درمانی، هیچ محدودیت حجم یا ترافیکی برای اینترنت اختصاصی خود در نظر نگرفته است.
رسپینا همینطور راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را هم با ۵۰٪ تخفیف به این مراکز عرضه می نماید. این سرویس علاوه بر سهولت در برقراری ارتباط، هزینه های ارتباطی را هم به میزان قابل توجهی می کاهد چون که علاوه بر نصب و راه اندازی رایگان، تعرفه تماس آن هم در مقایسه با تعرفه روش های سنتی تا ۵۰ درصد ارزان تر است. نکسفون علاوه بر آی پی فون، از راه پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی به تماس ها از منزل و یا هر نقطه ای از کشور را فراهم می آورد. همینطور امکانات گوناگونی مانند فکس آنلاین، تلفن گویا (IVR)، صندوق صوتی، مسیریابی خودکار تماس ها، ذخیره سازی داده ها و… را هم به صورت مجانی برای مشترکین فراهم آورده است تا تمام نیازهای ارتباطی آنها را برطرف سازد. این امکانات روند پاسخگویی این مراکز به تماس ها را بهبود می بخشد و پاسخگویی با سرعت و کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت.
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا با تضمین پایداری اینترنت تا ۹۹.۵ درصد، امکان دسترسی بیمارستان ها و مراکز درمانی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می سازد. رسپینا با دارا بودن بیشتر از ۴۶۰ پاپ سایت در سرتاسر کشور، بیشترین پوشش اینترنت اختصاصی را برای سازمان ها فراهم می آورد و بیشتر از ۸۰ درصد سازمان های بزرگ کشور و بخصوص خیلی از بیمارستان ها و کارخانجات دارویی بزرگ کشور، به علت پایداری و سرعت بالا، از سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا استفاده می نمایند.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

منبع:

دسته‌ها