اسکوتر بادی جدیدی که حالت بدن کاربر را می گیرد

خرید بک لینک: این اسکوتر با وضعیت بدنی کاربر سازگار می شود و حتی می تواند به یک صندلی چرخ دار تبدیل گردد و می توان آنرا به وسایل حمل و نقل عمومی منتقل کرد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، مهندسان دانشگاه توکیو، آژانس علم و فناوری ژاپن(JST) و شرکت “Mercari R4D” اسکوتر بادی جدیدی را طراحی نموده اند که می تواند با گرفتن یک تصویر از حالتی که کاربر دوست دارد در آن حالت روی وسیله نقلیه سوار شود، خودرا با آن حالت تطبیق دهد و به شکل متناسب با آن حالت درآید. حتی بهتر از این، این دستگاه بادی حتی می تواند به یک ویلچر کاربردی و راحت تبدیل گردد.
این محصول جدید “پویمو”(poimo) نام دارد و سازندگان آن معتقدند که با قابلیت هایی که دارد، به زودی در جامعه فراگیر می شود. “پویمو” که تلفیقی از رباتیک نرم و تحرک است، یک روش حمل و نقل مطمئن و کاربردی را به مردم ارائه می دهد.
“پویمو” را می توان به آسانی باد کرد و سپس بادش را تخلیه کرد تا به آسانی حمل شود. در واقع می توان اظهار داشت که این وسیله، پل رابطی میان روش های مختلف حمل و نقل مانند مترو و اتوبوس است.
دلیل این امر این است که می توان با سوار شدن بر روی آن به ایستگاه مترو یا اتوبوس دلخواه رسید و سپس با تخلیه باد آن می توان آنرا به آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی منتقل کرد و سپس مجدداً آنرا برای تکمیل باقی مانده مسیر که با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی نیست، بهره برد.
گفتنی است که طراحان “پویمو” جزئیاتی درباره تعداد قطعات به کار رفته در آن ارائه نداده اند.
با این وجود، نسخه قبلی معرفی شده در ماه مه، متشکل از پنج جز ثابت و قابل جدا شدن گزارش شد که شامل دو مجموعه چرخ، یک موتور الکتریکی، یک باتری و یک دسته فرمان با یک کنترل کننده بیسیم داخلی بود.
همین طور گزارش شده است که این اسکوتر از پلی اورتان ترموپلاستیک(TPU) ساخته شده و در مجموع حدود ۱۲ پوند(۵.۵ کیلوگرم) وزن دارد.
“ریوما نیاما” عضو تیم توسعه “پویمو” در دانشگاه توکیو اظهار داشت: ما معتقدیم که وسیله نقلیه بادی ما که متفاوت از سیستم های حمل و نقل موجود است، روابط جدیدی با مردم به وجود می آورد و برای شهر مفید خواهد بود.
همین طور گزارش شده است که سازندگان “پویمو” قصد دارند وزن آنرا کاهش دهند، بدین سبب ما می توانیم تصور نماییم که نسخه بعدی ممکنست کمی سبک تر هم باشد.

دسته‌ها