سیاست دانشگاه های اسکاتلند در بازگشایی دانشگاه ها

خرید بک لینک: مقامات دولت اسکاتلند اعلام نمودند که باتوجه به شیوع کروناویروس، برخی دانشگاه ها ترم پاییز را با تاخیر آغاز می کنند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از بی بی سی، هم حالا اغلب دانشگاه های جهان به سبب شیوع “کروناویروس” تعطیل هستند و کشورهای مختلف سیاست های مخصوص خودرا برای ترم تحصیلی آتی اتخاذ نموده اند.
اغلب دانشگاه های اسکاتلند هم ترم آتی را با تاخیر آغاز خواهند کرد.
دانشگاه “آبردین”(Aberdeen) یکی از دانشگاه هایی است که سال تحصیلی جدید را با تاخیر آغاز خواهدنمود.
“ریچارد لاچهد”(Richard Lochhead) دبیر آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی اسکاتلند اظهار داشت: بیشتر دانشگاه ها پیش از تصمیم گیری منتظر اعلام جزئیات از طرف دولت بودند.
دانشگاه های اسکاتلند آگهی دادند که به سبب بحران کروناویروس از حالا تا سال بعد، بیش از ۵۰۰ میلیون پوند از دست می دهند.
دانشگاه ادینبرو در وب سایت خود اعلام نمود: ما می خواهیم به رغم هرگونه محدودیت های مسافرت، تدریس را آغاز نماییم. مهم نیست دانشجویان ما در کجای جهان هستند. ولی این آگهی وجود دارد که کروناویروس قالب آموزشی ما را تغییر می دهد.
“پیتر ماتیسون” از مقامات این دانشگاه اظهار داشت: ما می دانیم که همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی را باید رعایت نماییم. بدین سبب تجمع صدها دانشجو در سالن های سخنرانی امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد، ولی ما مشتاقیم آموزش دانشجویان را در چارچوب گروه های کوچک ارائه دهیم.
دانشگاه “داندی”(Dundee) آغاز ترم آتی را به تعویق انداخته و تاریخ جدید را ۵ اکتبر اعلام نمود.
مقامات این دانشگاه اعلام نمودند که بطور جدی چگونگی انجام روش های تدریسی ایمن را بررسی می کنند و در عین حال کیفیت بالای آموزشی برایشان از اهمیت بالایی برخوردارست.
دانشگاه “گلاسکو کالدونیان”(Glasgow Caledonian) اعلام نمود: ما تصمیم گرفتیم امسال سال تحصیلی را کمی دیرتر از حد معمول شروع نماییم.
دانشگاه “آبرتای”(Abertay) هم آغاز ترم پاییزی را به تعویق انداخته است.

منبع:

دسته‌ها