تصویر احتمالی از نخستین تلویزیون بدون قاب دنیا منتشر گردید

به گزارش خرید بک لینک در حالیکه روز گذشته منابع موثق گفتند شرکت سامسونگ می خواهد چند روز دیگر در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ از اولین تلویزیون کاملا بدون قاب دنیا رونمایی کند، امروز یک تصویر با عنوان تصویر احتمالی تلویزیون بدون حاشیه و ۸K سامسونگ انتشار یافته است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شاید لازم نباشد تا شروع نمایشگاه CES منتظر بمانیم تا تلویزیون بدون قاب سامسونگ را ببینیم، چون که سایت آلمانی “۴KFilme” تصویری از آنچه را که می گوید نخستین تصویر از این تلویزیون ۸K با نام “Q۹۰۰T” یا “Q۹۵۰T” است، منتشر نموده است.
اگر این تصویر دقیق باشد، باید اظهار داشت که به معنای واقعی کلمه کاملا بدون حاشیه نیست، اما بسیار نزدیک است.
در حالیکه جزئیات دقیق تری در دسترس نیست، گفته می شود طراحی این تلویزیون بگونه ای است که صفحه نمایش و بدنه اصلی به حدی نزدیک به هم جوش خورده اند که تلویزیون بدون قاب دیده می شود. این فناوری برای تلویزیون های ۶۵ اینچ و بزرگتر به کار می رود.
چیزی که در این تصویر می بینیم، یک قسمت مانند چانه در زیر قاب تلویزیون است. همینطور دارای یک میز صدا(soundbar) است.
گفته می شود تولید انبوه این تلویزیون بدون قاب شروع شده است و از ماه فوریه وارد بازار خواهد شد. هنوز چیزی در مورد قیمت گذاری آن اعلام نشده است، اما بطور قطع با عنایت به اینکه جدیدترین فناوری تلویزیون است و برای اندازه های ۶۵ اینچ یا بزرگتر طراحی می شود، قیمت بالایی خواهد داشت.
سؤالاتی در مورد فایده این فناوری وجود دارد، اما به هر حال استفاده از تلویزیون یا گوشیهایی که تماما از صفحه نمایش تشکیل شده اند، همیشه یک آرزو بوده است و الان طولی نخواهد کشید که این آرزو در تلویزیون ها محقق شود.
شرکت سامسونگ هنوز هیچ چیزی را تأیید نکرده است، با این وجود دلایلی وجود دارد که کارشناسان معتقدند این شایعه امکان دارد بیشتر از حدس و گمان باشد. چون که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۹ از نام تجاری “Zero Bezel”(بدون قاب) پرده برداشت. البته هیچ تضمینی نیست که این تلویزیون را در CES مشاهده نماییم، اما این نمایشگاه اغلب مکان مورد علاقه سامسونگ برای معرفی تلویزیون های جدید خود بوده است.

دسته‌ها