آئودی ۲ اسکلت خارجی برای کارکنانش توسعه داد

خرید بک لینک: شرکت خودروسازی آلمانی آئودی(Audi) بتازگی موفق به توسعه ۲ ˮاسکلت خارجیˮ(exoskeleton) شده است که کارکنان بخش خودروسازی آن که ایستاده کار می کنند و کار آنها انجام کارهای قطعات بخش زیرین خودرو است می توانند از این اسکلت استفاده کنند تا صدمه ای به بدن آنها وارد نشود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، اسکلت های خارجی در خط تولید خودرو می توانند به افراد کمک کنند تا راحت تر از پس کارهای سخت برآیند تا فشار کمتری به جسم آنها وارد شود. حالا شرکت آئودی با دو اسکلت خارجی جدیدی که توسعه داده از نیروهای خود در مقابل فشار آمدن به جسم شان محافظت می کند.
کارکنان می توانند هنگام نصب خطوط ترمز و ثابت کردن پنل ها در زیر بدنه خودرو از این اسکلت خارجی استفاده کنند.
دو اسکلت خارجی که این شرکت برای کارکنان خود توسعه داده Paexo و Skelex ۳۶۰ نام دارد و افراد می توانند آنرا بر روی شانه و دور کمر خود ببندند.
ایده این است که هنگام انجام کارهایی که بیشترین فشار بر روی شانه ها قرار دارد مقداری از این فشار کاسته شده و به قسمت مفصل ران وارد شود تا فشار عضلات و مفاصل در ناحیه شانه کم شود.

البته آئودی اولین شرکتی نیست که موفق به توسعه اسکلت خارجی شده است چونکه شرکت هایی همانند فورد و هیوندای نیز پیش تر این اسکلت خارجی را توسعه داده اند. سال قبل شرکت خودروسازی “فورد” برای کاهش لطمه های وارده به کارگران کارخانه های خود در سراسر جهان، یک “اسکلت خارجی” پوشیدنی طراحی کرد. این اسکلت خارجی “اکسووست” (EksoVest) نام داشت و برای محافظت از بازوی کارگران کارخانه “فورد” طراحی شده بود.

منبع:

دسته‌ها