مدیرعامل شرکت مخابرات: تلفن ثابت در پلدختر برقرار شد، امکان استفاده از شماره های سابق

به گزارش خرید بک لینک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نصب و راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن در پلدختر، اظهار داشت: امکان برقراری ارتباطات تلفن ثابت در این شهرستان فراهم گردید.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز تلفن کم ظرفیت، ارتباطات تلفن ثابت شهرستان پلدختر به حالت نرمال و پایدار بازگشته و شهروندان می توانند با استفاده از شماره های سابق تلفن ثابت خود، مجدداً ارتباط تلفنی را برقرار و استفاده کنند. وی ادامه داد: علاوه بر نصب و راه اندازی این مرکز تلفن، به صورت همزمان و شبانه روزی، آماده سازی مسیر کابلی اتصال این مرکز در شهرستان پلدختر توسط تیم فنی و عملیاتی مخابرات انجام شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با اهتمام شبانه روزی در راه اندازی و پایداری ارتباطات مناطق سیل زده، آماده سازی مراکز تلفن اصلی شهرستان ها و برقراری مجدد زیرساخت های شبکه مخابراتی در تمام مناطق سیل زده به صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت. به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، به دنبال وقوع سیل در منطقه پلدختر استان لرستان در اوایل فروردین ماه امسال، تمامی زیرساختهای ارتباطی و مرکز تلفن این شهرستان از بین رفت.

دسته‌ها