رونمایی از سوپراپلیکیشن تپسی بطور رسمی
خرید بک لینک: تپسی طی یک نشست خبری از برنامه هایش برای ورود به حوزه های جدید و تبدیل شدن به یک سوپراپلیکیشن آگاهی داد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، تپسی از برنامه هایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ در یک نشست خبری که ۳۱ تیر ماه برپاش شد، رونمایی کرد. به این ترتیب، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزه ای خواهند بود که تا آخر سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت.
پس از سرمایه گذاری گروه گلرنگ در بهمن سال گذشته، گمانه زنی های بسیاری در ارتباط با آینده تپسی عنوان شد. یکی از این پیشبینی ها، ادغام سرویس سایر شرکتهای گلرنگ در تپسی و عرضه خدمات این استارتاپ در قالب یک سوپراپلیکیشن بود؛ چراکه بسیاری، خریدهای پی درپی گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی را فراهم کردن زیرساخت برای یک تغییر بزرگ قلمداد می کردند.
مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی در این زمینه به خبرنگاران گفت: «از روزهای ابتدایی سرمایه گذاری گروه گلرنگ در تپسی، یکپارچه کردن کسب وکارهای پلتفرمی گروه زیر یک چتر مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه با توجه به قابلیت های تپسی شامل شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد و تیم متخصص، تصمیم به ایجاد «گروه تپسی» و سوپراپلیکیشن گرفتیم تا بتوانیم بصورت متمرکز پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشیم.»
قدم اول: تپسی فود رونمایی شد
«تپسی به حوزه سفارش غذا ورود خواهد کرد». این خبری بود که بسیاری مدت ها انتظارش را می کشیدند. در رویداد یکشنبه، ادغام خدمات افود در اپلیکیشن تپسی رسما اعلام گردید تا «سفارش غذا» تازه ترین حوزه سرویس دهی تپسی در کشور باشد. طبق این اطلاع رسانی، تمامی کارهای افود از این پس با نام تپسی فود صورت می گیرد.
به گفته مدیرعامل تپسی، برای حصول اطمینان از عرضه خدمات مطلوب به کاربران تپسی، تپسی فود ابتدا برای قسمتی از کاربران مشهد در دسترس قرار می گیرد و به مرور برای کاربران سایر شهرها عرضه خواهد شد. او در رابطه با ورود تپسی به حوزه سفارش غذا افزود: «امیدواریم این حضور و ایجاد رقابت در بازار سفارش غذا، در نهایت سبب بهبود کیفیت سرویس دهی در این حوزه شود و انتظارات به حق جامعه برای دریافت خدمات بهتر را برآورده کند.»
سفارش از فروشگاه و سوپرمارکت، بزودی در تپسی
تپسی در ادامه تشریح نقشه راه و مسیر آینده خود در این رویداد اظهار داشت که نگاه ویژه ای به خرید اینترنتی کالا دارد. به این جهت خرید آنلاین از فروشگاه تا پایان مرداد و سفارش آنلاین از سوپرمارکت تا آخر سال به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد.
سیدحسینی در این زمینه گفت: «استفاده از ظرفیت های موجود در هلدینگ گلرنگ به هدف یکپارچه کردن خدمات از اولویت های گروه تپسی است. به این جهت خدمات دارتیل و اکالا بزودی در اپلیکیشن تپسی تجمیع خواهند شد. امیدواریم این اقدام به افزایش قدرت انتخاب مردم کمک و منجر به دسترسی آنها به خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب شود؛ چراکه وعده ما عرضه تجربه مثبت و منسجم از راه سوپراپلیکیشن تپسی است.»
همچنین تپسی در این رویداد عنوان نمود خدماتی مثل خرید شارژ و پرداخت خلافی بزودی به عنوان قابلیت های جانبی به این سوپراپلیکیشن اضافه می شوند تا نیازهای اصلی کاربران از خدمات اینترنتی یکجا تامین گردد.
منبع: mpo-kr.ir