در بازدید معاون رگولاتوری از پروژه فیبرنوری مشهد مطرح شد؛ تکمیل پوشش فیبر نوری شهر مشهد تا انتهای سال ۱۴۰۳

به گزارش خرید بک لینک، معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار داشت: امیدوار هستم تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبر نوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمیدرضا اعرابی معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه شمال شرق و بازدید از مراکز مانیتورینگ ارتباطی و رادیویی و تاکید بر توسعه سامانه های ارزیابی فاکتورهای کیفی شبکه بمنظور نظارت هوشمند بر خدمات اپراتورهای ارتباطی، از پیشرفت پروژه فیبر نوری شهر مقدس مشهد نیز بازدید نمودند..
وی اظهار داشت: اپراتورهای شاتل، صبانت، های وب، پیشگامان، آسیاتک و شرکت مخابرات ایران، اجرای پروژه فیبر نوری مشهد را برعهده دارند. وی اشاره کرد: پوشش فیبر نوری ۲ منطقه ۹ و ۱۱ از ۱۲ منطقه شهرداری شهر مشهد به انتها رسیده است و تا حالا حدود ۶۵۰۰ مشترک از سرویس پرسرعت و پهن باند فیبر نوری استفاده می نمایند.
به گفته این مدیر رگولاتوری، قرارداد حفاری و داکت گذاری در مابقی مناطق شهرداری مشهد هم امضا شده و با سرعت در حال انجام می باشد.
اعرابی ابراز امیدواری کرد که تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبر نوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند.
در این بازدید وی بر مواردی بمنظور ارزیابی کیفیت سرعت و پایداری شبکه مبتنی بر فیبرنوری بوسیله سامانه های برخط، نظارت دقیق و منطبق بر دستورالعمل های ابلاغی و ارزیابی قابلیت اتصال مشترکین و ایجاد دفاتر پشتیبانی فنی و ارائه خدمات به مشترکین محترم را در نقاط مختلف کلان شهری چون مشهد تاکید داشت.

دسته‌ها