حضور ایرانسل در نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات صنعت نفت و گاز

به گزارش خرید بک لینک، راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف ایجاد تحول دیجیتال درکسب وکارها، راهکارهای خودرا در پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران، عرضه می کند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایرانسل، پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران (PISEC 2024)، با دو محور اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و حراست و امنیت، از ۱۱ تا ۱۳ دی ۱۴۰۲، در محل دائمی همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)، برگزار می گردد.
راهکارهای سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه که با هدف ایجاد بازارهای تخصصی، پشتیبانی از تولیدات شرکتهای دانش بنیان، عرضه توانمندی ها، محصولات و خدمات مرتبط و توسعه همه جانبه زیست بوم اقتصادی منطقه پارس جنوبی برگزار می شود، با محصولات و راهکارهای دیجیتال خود همچون دستگاه بی سیم واکه (PoC)، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس موبایل سازمانی (MVPN) و شبکه اختصاصی ۵G حضور دارد.
از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه میتوان به تقویت و بومی سازی نرم افزارها و سخت افزارهای به کارگیری شده در صنعت نفت و گاز بر پایه فناوری های دانش بنیان و بومی شرکتهای داخلی، ارتقا سطح علمی و کوشش برای بومی سازی تجهیزات و فناوری ها، پشتیبانی از نوآوری ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ارتقا امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آشنایی با جدید ترین تکنولوژی های سیستم های حفاظتی و فناوری اطلاعات و… اشاره نمود.
محورهای اصلی این نمایشگاه که «فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «حراست و امنیت» است، حوزه هایی همچون هوشمندسازی و اینترنت اشیا، فناوری اطلاعات صنعتی، رایانش ابری، مدیریت دسترسی و هویت، حفاظت الکترونیک و فناوری اطلاعات و… را شامل می شود.
پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت ایران (PISEC 2024)، از ۱۱ تا ۱۳ دی ۱۴۰۲، در محل دائمی همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)، برگزار می گردد و راهکارهای سازمانی ایرانسل در سالن شهید تندگویان این نمایشگاه حضور دارد.

منبع:

دسته‌ها