در سال ۲۰۲۳؛ جنگ غزه در صدر ترند گوگل

به گزارش خرید بک لینک، شرکت فناوری گوگل پرجستجوترین های این موتور جستجو را در سراسر دنیا و حوزه های مختلف از فوت اشخاص محبوب و هنرمند گرفته تا اخبار تراژیک منتشر نموده است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از کانبراتایمز، امسال میلادی برای ا داده های جهانی گوگل، درگیری های ادامه دار رژیم صهیونیستی و حماس در صدر ترندها بود. بعد از آن کاوشهای در ارتباط با کشتی غرق شده تایتانیک قرار داشت. همینطور در ماه فوریه اخبار در ارتباط با زلزله های سهمگین در ترکیه و سوریه در صدر کاوشهای گوگل بود.
پرجستجو ترین فرد گوگل در ۲۰۲۳ میلادی دامار هاملین بازیکن لیگ NFLآمریکا بود که در ماه ژانویه حین بازی در زمین مسابقه گرفتار ایست قلبی شد اما نجات یافت. از طرفی جرمی رنر بازیگر هالیوودی که از یک حادثه جدی جان سالم به در برده بود هم در بین افراد پرجستجو بود. از طرفی متیو پری (بازیگر سریال فرندز) جزو افراد پرجستجوی گوگل بود که امسال میلادی فوت کردند.
پر جستجوترین فیلم گوگل باربی و بعد از آن اوپنهایمر و در رده سوم فیلم هندی جوان بود. در قسمت سریال های تلویزیونی Last if Us، ونزدی و جینی و جورجیا هم در لیست ۲۰۲۳ گوگل قرار دارند.
همچنین گوگل بمناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد موتورجستجوی خود برترین داده های جستجوی تمام دوران در حوزه های مختلف را منتشر نمود و برپایه آن بعنوان مثال کریستیانو رونالدو پرجستجو ترین ورزشکار گوگل بوده است.

دسته‌ها