شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم کارت های هوشمند خویش را عرضه کرد

خرید بک لینک: به گزارش خرید بک لینک، شاتل موبایل رنج جدید شماره سیمکارت های هوشمند خویش را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۲۲ به بازار ارتباطات کشور ارائه کرد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری۴G/LTE طی سالهای گذشته، سیم کارت های هوشمند خویش را با رنج شماره های ۰۹۹۸۱۰ الی ۰۹۹۸۲۱ به بازار عرضه نموده بود و الان بلوک جدید شماره های خویش را با رنج ۰۹۹۸۲۲ در دسترس متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده است.
شاتل موبایل بعنوان تنها اپراتور دانش بنیان تلفن همراه کشور و عرضه دهنده سیمکارت هوشمند در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت‏ های خود فراهم نموده و در چارچوب فناوری نوآورانه و انحصاری «سیم کارت هوشمند»، با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏ صورت کاملا هوشمند انتخاب می کند.
گفتنی است این اپراتور با هدف توسعه قابلیت های سیمکارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سرتاسر کشور پیاده سازی کرده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با رفتن به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن «شاتل ‏ موبایل من»، از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیمکارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خویش را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم نموده میتوان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره نمود.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپراتور، انتخاب و خرید شماره های رند و عادی رنج جدید می توانند علاوه بر امکان رجوع حضوری به بیشتر از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات بعد از فروش شاتل موبایل در سرتاسر کشور، از راه فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.

منبع:

دسته‌ها