تصویب بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۲ شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام

به گزارش خرید بک لینک، مجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) به ریاست معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات تشکیل و بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۲ این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی بودجه اصلاحی ۱۴۰۲ فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام به ریاست علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و با حضور اکبر قنبرپور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و دیگر اعضای مجمع برگزار گردید.
در این جلسه گزارشی از وضعیت فعالیتهای فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام عرضه و پیرامون مبحث و موارد مختلف بحث و بررسی صورت گرفت.
در این جلسه علی اصغر انصاری بعنوان نایب رییس مجمع، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت بر اجرا و تکمیل پروژه پست برق منطقه ویژه تاکید و این پروژه را یکی از برنامه های مهم و کلیدی شرکت امسال برشمرد.
در پایان اعضای مجمع، بودجه اصلاحی ۱۴۰۲ این شرکت را به تصویب رساندند.
علاوه بر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و مدیرعامل سایر اعضای این مجمع را سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران می سازند.

منبع:

دسته‌ها