پشتیبانی از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی توسط پژوهشگاه ارتباطات

به گزارش خرید بک لینک، مدیر دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات دومین فراخوان پشتیبانی از رساله ها و رساله های تحصیلات تکمیلی را شرح داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ زهرا گل میرزایی، مدیر دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت پژوهشگاه ICT در رابطه با دومین مرحله از طرح پشتیبانی از رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: در دومین مرحله از این طرح، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف پشتیبانی از توسعه پژوهش های کاربردی، رصد تکنولوژی های جدید و حل چالش ها و نیازهای کشور، بومی سازی محصولات و خدمات در امتداد نیازمندی های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و تشویق و بهره مندی از ظرفیت اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشگاه ها، نسبت به پشتیبانی از رساله ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی (مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا) اقدام نموده است.
وی همین طور با اشاره به فراخوان از طرح عنوان کرد: هدف از این فراخوان، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و پشتیبانی از تکنولوژی های جدید حوزه ICT، پشتیبانی از توسعه پژوهش های کاربردی، رصد تکنولوژی های جدید و حل چالش ها و نیازهای کشور، بومی سازی محصولات و خدمات در امتداد نیازمندی های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور می باشد.
گل میرزایی در رابطه با نحوه حمایت و جزییات حمایت بیان کرد:. این حمایت در امتداد محورهای اولویت دار اعلامی از طرف پژوهشگاه و با مبالغ حمایتی برای دانشجویان ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و برای دانشجویان دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.
مدیر دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت پژوهشگاه ICT در آخر در پاسخ به این پرسش که به غیر از حمایت مالی این فراخوان چه آورده دیگری برای دانشجویان خواهد داشت، پاسخ داد: شرکت در این فراخوان امکان تعریف پروژه های مساله محور و کاربردی را برای دانشجویان فراهم می آورد.
لازم به ذکر است، دانشجویان شرکت کننده در این طرح می توانند از مزایای بهره مندی از مشاور متخصصین پژوهشگاه ارتباطات و تعاملات سازنده تیم راهبری پژوهشگاه حین اجرای طرح، بهره مند شوند. ضمن این که امکان بکارگیری دانشجویان توانمند در پروژه های آتی پژوهشگاه بصورت همکاری پاره وقت یا تمام وقت وجود دارد.
گفتنی است دومین فراخوان پشتیبانی از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه به مدت دو ماه و از تاریخ اول آبان ۱۴۰۲ لغایت پایان آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این فراخوان بوسیله لینک زیر و ورود به سامانه یکپارچه دولت الکترونیک، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

منبع:

دسته‌ها