زارع پور عنوان کرد؛ اتصال ۲ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت

به گزارش خرید بک لینک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به سوالات و مطالبات مردم در مورد ارتباطات روستایی، بهبود شبکه ارتباطی و شبکه پستی پاسخ داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز یک شنبه (۱۶ مهرماه ۱۴۰۲) در جهت رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگوی بی واسطه با مردم در دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان برای چهارمین بار در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر و پاسخگوی سوالات مردم شد.
وزیر ارتباطات در پاسخ به تماسهای مردمی اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم بیشتر از ۵ هزار روستا به شبکه ارتباطی متصل شده اند، هرچند هنوز دو هزار روستاهای بالای بیست خانوار دیگر باقیمانده اند و با این وجود حداکثر تا آخر سال این روستا و سایر روستاهای بالای بیست خانوار به شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت متصل خواهد شد.
زارع پور در پاسخ به تماس یکی از نامه رسان های شرکت پست از کازرون که خواهان بهبود وضعیت حقوق و دستمزد بود اظهار داشت: ازجمله اقشار زحمت کش در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همکاران ما در شرکت ملی پست، بخصوص همکاران نامه رسان و پستچی هستند که در سرما و گرما، شبانه روزی و بدون تعطیلی درحال خدمت رسانی هستند.
وی اضافه کرد: متأسفانه این عزیزان متناسب با زحماتشان دریافتی ندارند، هرچند در دوره اخیر نسبت به گذشته وضعیت حقوق و دستمزدشان بهبود پیداکرده است اما همچنان معتقدم پاسخگوی زحمات این عزیزان نیست.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات اصلی شرکت ملی پست اینست که این شرکت بر اساس درآمد، هزینه و دریافت تعرفه ها اداره می شود. این در حالیست که هم اکنون با تعرفه های موجود درآمد پست پاسخگوی هزینه ها نیست.
زارع پور با اعلان اینکه در دو سال گذشته برای بهبود درآمد این شرکت دو اقدام را به شکل جدی در دستور کار قرار داده ایم، اشاره کرد: نخست آنکه حرکت به سمت واقعی کردن تعرفه ها را شروع کرده ایم و دوم بخشی از اعتبارات وزارت ارتباطات را برای هوشمند سازی در نظر گرفته ایم تا کیفیت عرضه خدمات این شرکت و متناسب با آن درآمدها افزایش پیدا کند و امیدواریم با این اقدام در آینده بتوانیم بخشی از زحمات این عزیزان را جبران نماییم.
پاسخگویی بی واسطه به موضوعات، مسائل و مشکلات مردم همچون موارد مورد اهتمام دولت سیزدهم و عیسی زارع پور است که از روش های گوناگونی چون حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پیگیری می شود.
بر اساس این گزارش، در ارتباط مستقیمی که وزیر ارتباطات با برخی از هموطنان سراسر کشور داشت، موضوع هایی چون ارتباطات روستایی، بهبود وضعیت معیشت کارکنان مخابرات و شرکت ملی پست، بهبود کیفیت شبکه ارتباطی و… عنوان شد که وزیر ارتباطات دستورات لازم برای پیگیری را صادر کرد.

دسته‌ها