رگولاتوری رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش خرید بک لینک، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامه های سازمان تنظیم مقررات از کسب رتبه دوم رگولاتوری در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات در هجدهمین جشنواره شهید رجایی اطلاع داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمود رضایی سراجی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: رگولاتوری با کسب ۱۶۷۳.۴۹ امتیاز توانسته است رتبه دوم در مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی را کسب کند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با کسب ۱۲۲.۹۶ امتیاز، بالاترین میزان رشد امتیازات در مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی در میان شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات را کسب کرده است.
بنا به این گزارش، در مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در بین سازمان ها و شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت رتبه نخست و شرکت ملی پست رتبه سوم را به دست آورد.
در اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور رئیس جمهوری و بمناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، از تلاش ۱۰۹ دستگاه اجرایی دولت در وزارت خانه ها، سازمان ها و دستگاههای اداری در سرتاسر کشور قدردانی و سازمان ها و دستگاههای برتر در حوزه های مختلف معرفی گشتند.
میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ضمن اشاره به این که در جشنواره شهید رجایی دو هزار امتیاز در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: هزار امتیاز در ارتباط با شاخصهای عمومی است به این معنا که همه دستگاه ها مکلف هستند تکریم ارباب رجوع، دولت الکترونیک، فعال سازی میز خدمت را در دستگاههای خود اجرا کنند.
وی اضافه کرد: محور دیگر ارزیابی دستگاه ها شاخصهای اختصاصی دستگاه هاست که هزار امتیاز هم این محور دارد.

دسته‌ها