در مجمع عمومی عادی سالیانه صورت می گیرد ؛ تصمیم گیری در رابطه با هیات مدیره جدید آسیاتک

به گزارش خرید بک لینک، سهام داران آسیاتک در مجمع عمومی عادی سالیانه در رابطه با هیئت مدیره جدید تصمیم گیری می کنند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مجموعه انتقال دیتای آسیاتک؛ سهامداران آن در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۱) که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، در رابطه با ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری می کنند.
مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال دیتای آسیاتک، منتهی به اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه هفته جاری (۱۱ مرداد) در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» برگزار می گردد. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه مندان می توانند از راه این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.
این مراسم، در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه پیشین برگزار می گردد و سهام داران در رابطه با ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری می کنند.
در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده پیشین که ۲۸ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیرعامل آسیاتک در رابطه با عملکرد و دستاوردهای این مجموعه طی یک سال گذشته گزارش داد و سهام داران در رابطه با صورت های مالی در ارتباط با سال مالی منتهی اسفند ۱۴۰۱ گفتگو کرده و به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال، معادل ۱۲ تومان سود در نظر گرفتند. همینطور در رابطه با انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ تصمیم گیری کردند. علاوه بر این، سهام داران در مجمع فوق العاده در رابطه با اصلاح برخی مواد اساسنامه و تطابق آن با نمونه سازمان بورس گفتگو کرده و آنرا تصویب کردند.

منبع:

دسته‌ها