عکس های جدید هواپیمای مافوق صوت ناسا را ببینید

خرید بک لینک: ناسا مجموعه جدیدی از تصاویر هواپیمای مافوق صوت خودرا منتشر نموده است که آنرا در کارخانه شرکت سازنده نشان می دهند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از ناسا، مجموعه جدید تصاویر هواپیمای «X-۵۹»، آنرا در حالی نشان داده است که در خط پرواز – فضای بین آشیانه و باند فرودگاه – در کارخانه «اسکانک ورکس»(Skunk Works) شرکت «لاکهید مارتین«(Lockheed Martin) در کالیفرنیا قرار دارد.

حرکت کردن از محل ساخت به خط پرواز، یکی از نقاط عطف بسیاری است که X-۵۹ را برای نخستین پرواز و پروازهای بعدی آن آماده می کنند. گروه در مرحله بعد، آزمایش های زمینی قابل توجهی را به منظور اطمینان یافتن از ایمن بودن هواپیما برای پرواز انجام خواهند داد.

هواپیمای X-۵۹ ناسا برای نشان دادن توانایی پرواز مافوق صوت یا سریع تر از یک ماخ طراحی شده است. ناسا X-۵۹ را بر فراز چندین شهر به پرواز در خواهد آورد تا داده هایی را در مورد واکنش انسان به صدای تولیدشده در طول پرواز مافوق صوت جمع آوری کند. ناسا این مجموعه داده ها را به آمریکا و تنظیم کننده های بین المللی تحویل خواهد داد تا بتواند پرواز مافوق صوت تجاری را روی زمین امکان پذیر کند.

منبع:

دسته‌ها