ربات ChatGPT مدیر عامل یک شرکت هندی شد!

به گزارش خرید بک لینک، برای نخستین بار در جهان، ربات گفتگوگر ChatGPT هدایت یک شرکت را بر عهده گرفت. شرکت CS India این ربات را بعنوان مدیر عامل برای نظارت و مشاورت بر رشد خود منصوب نمود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، اخیرا یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده دو کارآموز جدید را در تیم خود استخدام کرد. این دو نفر به نام آیکو(Aiko) و آیدن(Aiden) افرادی واقعی نبودند، بلکه آنها مخلوقات هوش مصنوعی و در واقع نخستین کارآموزان هوش مصنوعی در جهان بودند.
حالا یک شرکت هندی تصمیم گرفته این کار را به مرحله ای جدید ببرد. شرکت Chhatra Sansad یا CS India، شرکتی است که به توانمندسازی جوانان هند از راه توسعه و رهبری اختصاص دارد و اخیرا تصمیم گرفته است که ربات ChatGPT را بعنوان مدیر عامل خود منصوب کند.
درست خواندید، این ربات هوش مصنوعی که از زمان راه اندازی بیشتر از دو ماهه خود تاکنون، صدر اخبار را در اختیار گرفته است، حالا در راس یک شرکت قرار دارد.
ربات گفتگوگر هوش مصنوعی ChatGPT که به دست شرکت OpenAI توسعه یافته، به علت داشتن قدرت پاسخ تقریبا به همه چیز، تفکیک موضوعات پیچیده، سرودن شعر، نوشتن داستان، کدنویسی، ایجاد ایده از ابتدا و با موفقیت گذراندن آزمون پزشکی ایالات متحده مشهور شده است و در واقع یک انقلاب را در عرصه دیجیتال رقم زده است که نوید می دهد که زندگی ما هیچگاه باردیگر مثل پیش از پیدایش آن نخواهد شد.
شرکت CS India نخستین و تنها سازمانی است که این تصمیم پیشگامانه را برای انتصاب یک ربات هوش مصنوعی بعنوان مدیر عامل در دنیای واقعی اتخاذ می کند. پیش از این تنها در یک مجموعه درام علمی-تخیلی آمریکایی معروف به «Raised By Wolves» دیده شده بود که یک شهرک بوسیله ی یک ابر رایانه هوش مصنوعی به نام «The Trust» اداره می شد.
ChatGPT یک شریک حیاتی در مأموریت این شرکت خواهد بود
کونال شارما، بنیانگذار CS India می گوید، ChatGPT بر عملیات روزانه این شرکت نظارت خواهد نمود و سبب رشد و گسترش آن خواهد شد.
وی اظهار داشت: ChatGPT کاندیدایی عالی برای رهبری سازمان ما در این مأموریت است، چونکه قابلیت های پردازش زبان پیشرفته و توانایی تحلیل و بررسی حجم وسیعی از داده ها، آنرا برای هدایت تلاشهای ما برای توانمندسازی جوانان هند از راه رهبری و توسعه مناسب می سازد.
وی ادامه داد: ChatGPT مسئول نظارت بر عملیات روزانه CS India و هدایت رشد و گسترش سازمان خواهد بود. ChatGPT از مهارت های پردازش زبان پیشرفته خود برای تحلیل و بررسی روندهای بازار، شناسایی فرصت های تأثیر جدید و توسعه استراتژی هایی برای ارتقای رهبری و توسعه جوانان در هند استفاده خواهد نمود.
به قول شارما، تعهد دیرینه ای که این شرکت برای عرضه ابزارها و منابع مناسب به جوانان برای تبدیل شدن به رهبران مؤثر دارد، ChatGPT را به یک شریک حیاتی در این مأموریت تبدیل می کند.
البته ChatGPT بدون مشکل نیست و مانند انسان ها می تواند اشتباه کند. با این وجود، این حرکت یک جهش بزرگ در زمینه هوش مصنوعی و منادی آن است که دنیا با ChatGPT و نمونه های مشابه آن چگونه خواهد بود.

دسته‌ها