بسته تخفیفی ایرانسل برای روز مادر و روز پدر

به گزارش خرید بک لینک، ایرانسل، بسته ترکیبی ویژه خود به مناسبت گرامیداشت روز مادر و روز پدر را اعلام نمود. این بسته ترکیبی، شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه ایرانسلی است که با تخفیف عرضه می شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود عرضه کرده است.
این بسته ترکیبی که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون شبکه (ایرانسلی) با اعتبار ۱۰ روز از زمان فعالسازی است، قابل خرید و فعالسازی برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل است.
بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز مادر و روز پدر، به مدت ۲۳ روز از جمعه ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ (روز مادر) تا شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ (روز پدر)، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از راه شماره گیری کد دستوری #۵* یا رفتن به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، قابل خرید و فعالسازی است. لازم به ذکر است از جهت تعداد خرید و فعالسازی این بسته در بازه زمانی مورد اشاره، محدودیتی وجود ندارد.

منبع:

دسته‌ها