قطع پیام رسان موبایلی مشهور کره ۵۳ میلیون نفر را گرفتار مشکل کرد

به گزارش خرید بک لینک، یکی از مدیران ارشد شرکت کاکائو، اپراتور برترین پیام رسان موبایلی کره جنوبی معروف به کاکائو تاک به دلیل نقص فنی بی سابقه آن کناره گیری خواهد نمود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از سی ان بی سی نیوز، استعفای او بعد از آتشسوزی گستره در یک مرکز داده انجام شد که منجر به قطعی گسترده این پیام رسان در آخر هفته گذشته شد و خدمات رسانی به ۵۳ میلیون کاربر آن در سرتاسر جهان را مختل کرد.
نامکونگ وون مدیر عامل شرکت کاکائو به دنبال این قطعی عذرخواهی نمود و اظهار داشت که استعفا خواهد داد. نامکونگ روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر این شرکت در حومه سئول اظهار داشت: “من بار سنگین مسئولیت این حادثه را احساس می کنم و از سمت خود بعنوان مدیرعامل کناره گیری می کنم و گروه ویژه بلایای اضطراری را که بر عواقب این حادثه نظارت می کند، هدایت خواهم کرد.”
وی اظهار داشت: “ما تمام تلاش خویش را می نماییم تا ایمان کاربران خویش را به کاکائو بازگردانیم و مطمئن شویم که چنین حوادثی هیچگاه تکرار نمی شوند.”
بر اساس اطلاعات وبسایت این شرکت، نامکونگ در ماه مارس بعنوان مدیرعامل انتخاب شد. کاکائو طی سه ماهه دوم سالجاری میلادی ۴۷.۵ میلیون کاربر فعال ماهانه در کره جنوبی داشته است. این بیشتر از ۹۰ درصد از جمعیت ۵۱.۷۴ میلیون نفری کره جنوبی تا ۱ نوامبر ۲۰۲۱ را در بر می گیرد.
هونگ یون تاک که این شرکت را در کنار نامکونگ بعنوان مدیر عامل رهبری می کرد، فعلا تنها رئیس آن باقی خواهد ماند.

منبع:

دسته‌ها