دو انتصاب جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

خرید بک لینک: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در احکامی سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون این سازمان را منصوب نمود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صادق عباسی شاهکوه، در این احکام مهدی روحانی نژاد را به عنوان سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار و حسن مهدوی را به عنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون منصوب نمود.
مهدی روحانی نژاد فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مخابرات سیستم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دارای مدرک Execative MBA از دانشگاه EPFL سوئیس و مدرک DBA از دانشگاه بوردوی فرانسه است.
وی قبل از این به عنوان مشاور عالی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مشغول به فعالیت بوده است و ریاست کارگروه اینترنت اشیاء و هوشمندسازی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعاملی شرکت مشاوران طیف شریف، عضویت هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهد و مدیریت گروه مخابرات شبکه مفسرین تکنولوژی ایران (ایتان) را در سوابق کاری خود دارد.
حسن مهدوی دارای مدرک کارشناسی حقوق، نیز قبل از این در کسوت مدیرکل امور حقوقی، مدیرکل بازرسی و مشاور رییس در رگولاتوری فعالیت داشته است.
پیش از این علی محمد منتظری مسئولیت معاونت راهبردی و توسعه بازار و حامدرضا اسماعیلی مسئولیت مدیرکلی دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون را بعهده داشتند.

منبع:

دسته‌ها