نام مدیر مأموریت جیمز وب ناسا در صدر مجله تایم

نام رئیس بزرگترین مأموریت فضایی علمی ناسا در بین ۱۰۰ فرد اثرگذار جهان مجله تایم قرار گرفت.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از اس تی دی، “گریگوری رابینسون”(Gregory Robinson) رئیس بزرگترین مأموریت علمی فضایی ناسا توسط مجله تایم بعنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی شده است. گریگوری رابینسون، مدیر برنامه تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا، در فهرست تایم ۱۰۰(فهرستی سالیانه از نام ۱۰۰ فرد اثرگذار در جهان) قرار گرفت. نام رابینسون در لیست سالیانه این مجله در کنار نام افراد مشهوری چون جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و اپرا وینفری آورده شده است.
رابینسون تا دهه آینده بر برنامه های تلسکوپ فضایی جیمز وب نظارت خواهد نمود. رابینسون که این برنامه را از اداره مأموریت علمی ناسا در واشنگتن هدایت می کند، در سال ۲۰۱۸ به تیم علمی این مأموریت پیوست.
“بیل نلسون” مدیر ناسا اظهار داشت: گرگ با وجود چالش های بسیار در مأموریت جیمز وب همانند یک رهبر تمام عیار عمل کرد و موفقیت های باورنکردنی این مأموریت تاریخی نشان دهنده عملکرد اوست. به او تبریک می گویم و از خدمات باورنکردنی او از سوی ناسا و کل بشریت تشکر می کنم.
تایم می گوید، در فهرستش به افراد تأثیر گذار در بخش های مختلف پرداخته است. مجله تایم همینطور در قسمت توضیح دستاوردهای رابینسون نوشته ای برای ادای احترام به جان ماتر(John Mather)، دانشمند ارشد پروژه وب در مرکز پرواز فضایی گادرد ناسا در گرین بلت مریلند، و برنده جایزه نوبل فیزیک منتشر نمود.
گریگوری رابینسون، مدیر برنامه تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا

منبع:

دسته‌ها