دونده ای که خودروی تسلا را شکست داد!

خرید بک لینک: یک دونده مشهور ماراتن توانست بیشتر از مسافتی که یک خودروی تسلا مدل ۳ کاملا شارژشده می پیماید، بدود و در حقیقت در نبرد میان انسان و ماشین پیروز شود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، آیا یک انسان می تواند از ماشین پیشی بگیرد؟ این سوالی است که “رابی بلنجر”( Robbie Balenger) که سابقه پرباری در دوی استقامت و مارتن دارد از خود پرسید و برای پاسخ دادن به آن تصمیم گرفت یک مسابقه در مقابل یکی از پرفروش ترین خودرو ها در ایالات متحده یعنی خودروی “تسلا مدل ۳” که کاملا شارژ شده است، راه بیندازد.
“بلنجر” می خواست ببیند آیا می تواند بیشتر از یک خودروی تسلا که با باتری کاملا پر آغاز به حرکت می کند بدود یا نه. در حقیقت بحث در مورد دویدن مسافتی بیش از ۲۴۲ مایل(۳۹۰ کیلومتر) است.
سرانجام این مسابقه از روز ۱۱ آوریل در یک جاده دورافتاده واقع در خارج از شهر آستین در ایالت تگزاس انجام شد و ۳ روز به طول انجامید.
پیروزی انسان بر ماشین
سرانجام در روز ۱۴ آوریل “بلنجر” برنده این مسابقه شد و توانست مسافتی مشابه با این خودروی برقی را بدود، با این تفاوت که ۳۰ متر(۱۰۰ فوت) بیشتر از آن راه رفت.
“بلنجر” ظرف ۷۶ ساعت و ۵۴ دقیقه و ۴۶ ثانیه توانست این مسافت را بدود.
خودروی تسلا مدل ۳ با سرعت متوسط ​​۱۰۴.۶ کیلومتر در ساعت(۶۵ مایل در ساعت) رانندگی کرد. در صورتیکه “بلنجر” هر مایل را بطور متوسط ظرف حدود ۱۹ دقیقه و ۴ ثانیه دوید.
“بلنجر” در آخر این رقابت اظهار داشت: به انتها رسیدن این تلاش برایم با احساس موفقیت و آرامش همراه بود. از بسیاری جهات، این سخت ترین تلاشی بود که تابحال انجام داده ام. من به خودم و تیمم که به رسیدن به این موفقیت کمک کردند، بسیار افتخار می کنم.
“بلنجر” در این راه وادار شد برای خوابیدن، غذا خوردن، مسواک زدن، تعویض لباس و سایر کارهای ضروری به مدت کوتاهی بایستد و استراحت کند، اما در طول سه شبانه روز دویدن، در مجموع فقط ۸.۵ ساعت استراحت کرد.
این در حالی بود که گرما و رطوبت طاقت فرسای تگزاس او را تحت تاثیر قرار داد و حتی موجب گرفتگی معده او شد و در غذا خوردن و دریافت کالری کافی برای حفظ این برنامه طاقت فرسا اختلال ایجاد کرد. اما او چگونه از پس این کار دشوار برآمد؟
عبور از نا ممکن ها
“بلنجر” می گوید: هر بار که می خواستم بیخیال شوم، به خودم یادآوری می کردم که باید تلاش کنم کمی جلوتر بروم، سپس باردیگر توانم را ارزیابی کنم.
وی ادامه داد: من همیشه به تلاش خود ادامه می دهم تا آن زمان که اوضاع بهتر شود؛ کاری که همیشه انجام می دهم.
این رویداد قسمتی از یک برنامه یک شرکت بود که هر ماه، ورزشکاران را در کوشش برای شکستن یک رکورد جدید حمایت می کند.
“بلنجر” در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: امیدوار هستم شاهکار من حالا به دیگران الهام بخشد و دیگران مناطق امن خودرا ترک کنند و نوآوری را در آغوش بگیرند، چه با به چالش کشیدن درک خود از محدودیت های فیزیکی خود یا ایجاد تغییرات در سبک زندگی که می تواند تأثیر مثبتی بر روی کره زمین داشته باشد.

منبع:

دسته‌ها