با تأیید توئیتر ؛ دو مدیر امنیتی توئیتر این شرکت را ترک کردند

خرید بک لینک: شرکت توئیتر تأیید کرده که رییس امور امنیتی آن دیگر در این شرکت شاغل نیست و افسر ارشد امنیت اطلاعات آن هم در هفته های آتی توئیتر را ترک خواهدنمود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از رویترز، این تحولات تازه در توئیتر بعد از آن رخ می دهد که جک دورسی یکی از مؤسسان این شبکه اجتماعی در ماه نوامبر از مدیریت اجرائی توئیتر کنار گذاشته شد و زمام امور را به معاون ارشد خود پاراگ آگراوال سپرد که از آن زمان ساختار رهبری این شرکت را از نو سازماندهی کرده است.
توئیتر توضیح نداده که آیا ترک این شرکت توسط افراد مورد اشاره بصورت داوطلبانه رخ داده یا آنها به اجبار توئیتر را ترک کرده اند.
پیتر زاتکو، یک هکر مشهور که بیشتر بعنوان “Mudge” شناخته می شود، در سال ۲۰۲۰ پس از آن که توئیتر گرفتار یک نقض امنیتی بی سابقه شد برای حل مشکلات آن بعنوان رییس امور امنیتی به توئیتر رفت.
این مشکلات به هکرها اجازه می داد از حساب های تأیید شده شخصیت های مشهور همچون بیل گیتس مؤسس مایکروسافت و برخی سیاستمداران آمریکایی برای ارسال توییت استفاده کنند.
نیویورک تایمز نخستین بار روز جمعه از خروج زاتکو و نیز رینکی ستی افسر ارشد امنیت اطلاعات توئیتر آگاهی داد. این دو نفر هنوز دراین زمینه اظهارنظر مستقلی نداشته اند.

دسته‌ها