طراحی پلت فرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان

به گزارش خرید بک لینک محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی پلتفرمی چند زبانه بعنوان بستری برای معرفی و فروش کالا و خدمات انواع تأمین کنندگان شدند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، الهام معین پور مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: شرکت ما فعالیت خویش را از سال ۸۳ در حوزه IT و ICT آغاز و در سال ۹۴ دانش بنیان شد که با عنایت به تولید انواع نرم افزارهای دانش بنیان، توانست سهمی از کسب و کار کشور در حوزه IT را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به اینکه شرکت ما نرم افزارهای موردنیاز ادارات، سازمان ها، وزارت خانه ها و بخش های خصوصی را به شکل سفارشی طراحی و در اختیارشان قرار می دهد، اظهار نمود: بخش دیگر شرکت ما در زمینه تجاری سازی محصولات شرکتهای فناور و دانش بنیان و عرضه خدمات کارگزاری به این شرکت ها فعالیت می کند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان، دلیل ورود این شرکت به حوزه تجاری سازی محصولات دانش بنیان ها را فقدان فضای متمرکز و یکپارچه برای معرفی و فروش محصولات شرکتهای دانش بنیان در کشور اعلام نمود و اظهار داشت: بر این اساس تصمیم به طراحی پلتفرمی چند زبانه با فیلترهای خاص گرفتیم که شامل شرکت ها بعنوان تأمین کنندگان از یکسو و خریداران از طرفی می شود.
معین پور در مورد خصوصیت های این پلت فرم سه زبانه اظهار داشت: هم اکنون این محصول به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی روی سایت قرار گرفته و شرکتهای دانش بنیان می توانند با ورود به این آن، محصولات و خدمات خویش را به چندین روش مختلف ثبت و معرفی کنند.
وی اضافه کرد: با عنایت به این که برای معرفی محصولات دانش بنیان فضایی به جز شرکت در نمایشگاه های صندوق نوآوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود ندارد، اما این پلت فرم سه زبانه با اتصال به درگاه های بانکی و پستی و هم سرویس هایی داخلی و خارجی به شرکت ها کمک می نماید تا محصولات خویش را معرفی کنند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان افزود: ما درگاه های بانکی و پستی را به صورت اختصاصی در اختیار هر یک از شرکت ها قرار داده ایم که می توانند مبحث فروش و ارسال کالا و سایر فعالیتهای خویش را در آن مدیریت کنند.

منبع:

دسته‌ها