ابتکار عمل نرم افزاری ان ویدیا برای حضور در متاورس

شرکت ان ویدیا از عرضه یک نرم افزار رایگان جهت استفاده هنرمندان و دیگر خالقان محتوا آگاهی داده تا آنها بتوانند در دنیای مجازی متاورس محتوا تولید کنند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از رویترز، ان ویدیا همین طور درحال توافق با چند بازار فروش محصولات هنری است تا تولیداتی که بدین شکل در دسترس قرار می گیرند از طرف هنرمندان در بازارهای مذکور که سه بعدی و مجازی می باشند عرضه شده و به فروش برسند.
دنیای مجازی متاورس، دنیایی است که دسترسی به آن بوسیله هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صورت می گیرد و به مقدار زیادی به فناوری سخت افزارهای گرافیکی نیمه هادی های تولیدی شرکت ان ویدیا وابسته است.
ان ویدیا در تلاش است در حوزه تولید سخت افزارهای مورد استفاده در دنیای متاورس پیشتازی کند و از طرف دیگر به دنبال عرضه ابزار نرم افزاری برای خلق و فروش چنین محتوایی در دنیای مجازی نیز هست. ان ویدیا بر این باور است که از این طریق می تواند درآمد خودرا به میزان شایان توجهی افزایش دهد.
ان ویدیا در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ نسخه ای رایگان از نرم افزار امنیورس خودرا عرضه نموده که برای خلق جهان های مجازی مورد استفاده هنرمندان کاربرد دارد و استفاده از نسخه پولی آن سالانه ۹۰۰۰ دلار هزینه دارد.

دسته‌ها