عکس یادگاری در فضا

به گزارش خرید بک لینک خدمه ایستگاه فضایی بین المللی به تازگی گرد هم آمدند و تصویری از خود به ثبت رساندند. در بین فضانوردان ˮیوساکو مائه زاواˮ میلیاردر ژاپنی که به تازگی به فضا رفته هم حضور دارد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، خدمه سه نفره مأموریت سایوز MS-۲۰ (ردیف جلو) با خدمه هفت نفره مأموریت اکسپدیشن ۶۶ (Expedition ۶۶) در یک پرتره گروهی تصویری زیبا از خود به ثبت رسانده اند. ردیف جلو از سمت چپ، “یوساکو مائه زاوا”(Yusaku Maezawa)، میلیاردر ژاپنی، “الکساندر میسورکین”(Alexander Misurkin) فضانورد روسکوسموس و”یوزو هیرانو”(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم هستند.
در ردیف وسط از سمت چپ، “پیوتر دوبروف” (Pyotr Dubrov) و “آنتون شکاپلروف” (Anton Shkaplerov) فضانوردان روسکوسموس به همراه “مارک ونده هی” (Mark Vande Hei) فضانورد ناسا قرار دارند.
در ردیف عقب از سمت چپ، “ماتیاس ماورر” (Matthias Maurer) فضانورد آژانس فضایی اروپا به همراه “توماس مارشبرن” (Thomas Marshburn)، “راجا چاری” (Raja Chari) و “کایلا بارون” (Kayla Barron) فضانوردان ناسا قرار دارند.
“یوساکو مائه زاوا”(Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی که ۸ دسامبر سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفت، تصاویری از ایستگاه فضایی بین المللی ارسال کرده است.
“یوساکو مائه زاوا” (Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی به همراه “یوزو هیرانو”(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و “الکساندر میسورکین”(Alexander Misurkin) فضانورد روسی سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفتند. این میلیاردر ژاپنی برای یک سفر ۱۲ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) رفت و اظهار کرده می خواهد در این زمان ۱۰۰ کار همچون بازی بدمینتون را در فضا انجام دهد.
این سه نفر در روز یکشنبه ۱۹ دسامبر(۲۸ آذر) در ساعت ۶: ۳۰ عصر به وقت منطقه زمانی شرقی(۳: ۰۰ بامداد دوشنبه به وقت تهران) از ایستگاه فضایی جدا شده و به سمت زمین حرکت می کنند و در ساعت ۱۰: ۱۸ شب به وقت منطقه زمانی شرقی ( ۶: ۴۸ بامداد دوشنبه به وقت تهران) فرود می آیند.
طی مأموریت “کرو-۳” هم سه فضانورد ناسا به نامهای “راجا چاری”، “توماس مارشبرن”، “کایلا بارون” و یک فضانورد آژانس فضایی اروپا به نام “ماتیاس ماورر” برای انجام یک مأموریت ۶ ماهه به ایستگاه فضایی بین المللی رفتند. این سومین مأموریت عملیاتی سرنشین دار اسپیس ایکس برای ناسا بعنوان بخشی از برنامه خدمه تجاری این سازمان فضایی است. مقرر است هر مأموریت، همچون کرو-۳، حدودا ۶ ماه به طول بینجامد و اسپیس ایکس مسئول پرتاب فضانوردان و همینطور بازگرداندن آنها به زمین است. مقرر است فضانوردان مأموریت کرو-۳ هم بهار سال ۲۰۲۲ به زمین بازگردند. این مأموریت ۱۰ نوامبر ساعت ۲۱: ۰۳ به وقت منطقه زمانی شرقی(بامداد پنجشنبه ساعت ۰۵: ۳۳ به وقت ایران) به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد.

دسته‌ها