سهامداران مایکروسافت خواهان گزارش درباره آزار جنسی کارکنان

خرید بک لینک: مایکروسافت روز گذشته اعلام نمود سهامدارانش خواهان دریافت گزارشی در مورد میزان مؤثر بودن سیاست های مقابله با آزار جنسی در محیط کار هستند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از رویترز، تهیه و ارسال گزارش دراین زمینه پیشنهادی بوده که از طرف ۸۰ درصد از سهام داران عمده مایکروسافت مورد تأیید قرار گرفته است. در جریان برگزاری نشست سالانه سهامداران مایکروسافت اکثریت اعضا به تهیه گزارش مذکور رأی مثبت داده اند.
حامی اصلی این طرح آرجونا کپیتال است. وی یک مشاور سرمایه گذاری مستقر در بوستن و ارائه دهنده پیشنهاداتی از طرف سهامداران مایکروسافت و دیگر شرکتها است که آنها را برای تغییراتی مانند افشای اطلاعات بیشتر در مورد حقوق صاحبان سهام تحت فشار قرار می دهد.
مایکروسافت در سالهای اخیر داده های سالانه مربوط به حجم نگرانی های مطرح شده در مورد آزار جنسی و نتایج تحقیقات در مورد آنها را بصورت داخلی به اشتراک گذاشته است و حالا برنامه هایی برای عمومی کردن این داده ها طراحی نموده است.
این درخواست در حالی مطرح می شود که شرکت های بزرگ فناوری تحت فشار افکار عمومی بطور فزاینده ای به خواسته های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی توجه کرده و کارکنان شرکت های بزرگ فناوری در اعتراض به بی توجهی به ادعاهای آزار جنسی به نهادهای قضائی شکایت می کنند.

منبع:

دسته‌ها