پیش نویس قانون تبلیغات آنلاین چین نهایی شد

خرید بک لینک: چین با هدف قانونمند کردن فضای مجازی پیش نویس قانونی را در ارتباط با تبلیغات آنلاین آماده کرده که آگهی دهندگان و شرکتهای تبلیغاتی موظف به پیروی از آن هستند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از ویون، مقرر است بحث و بررسی برای نهایی کردن این پیش نویس تا ۲۵ دسامبر ادامه یابد. بر مبنای پیش نویس مذکور، تبلیغاتی که هدف از آنها تأثیرگذاری بر کودکان و ترویج بازی های آنلاین، لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات درمانی باشد، ممنوع می شوند.
اداره ایالتی تنظیم بازار چین در این مورد گفته است: استانداردهای تبلیغات باید «الزامات ایجاد تمدنی معنوی و ترویج فرهنگ سنتی عالی ملت چین را در خود داشته باشند.»
برخی شرکتهای بزرگ فناوری در چین مجبور شده اند عرضه برخی خدمات جدید را تا زمان مشخص شدن میزان تبعیت آنها از قوانین رگولاتوری در ارتباط با اینترنت متوقف کنند. همینطور برخی شرکتهای فناوری در این کشور به دلیل عدم تبعیت از قوانین امنیت سایبری و به خطر انداختن حریم شخصی کاربران با مجازات هایی رو به رو شده اند همچون آنها میتوان به دیدی عرضه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی اشاره نمود.
رگولاتوری چین همینطور از شرکتهای آی تی در این کشور خواسته تا پیشگیری از افشای اطلاعات شخصی مشتریان خدمات خویش را تضمین کرده و مشخص کنند چه نوع داده هایی را از شهروندان جمع آوری کرده و نگهداری می کنند. آنها همینطور موظف می باشند بدین منظور رضایت کاربران را هم جلب کنند.

منبع:

دسته‌ها