با دستکاری نتایج جستجو؛ دست آمازون برای کپی کالاها در هند رو شد

خرید بک لینک: برپایه گزارشی جدید آمازون طی یک برنامه سیستماتیک محصولات شرکت های دیگر در هند را کپی و نتایج جستجو را دستکاری کرده تا محصولات خودش را ترویج کند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از انگجت، بر طبق گزارش ها خبرگزاری رویترز به هزاران صفحه از اسناد داخلی این شرکت همچون ایمیل ها و طرح های کسب وکاری دست یافته که کارهای واحد آمازون در هند را با جزییات توضیح می دهد. یک گروه برندهای خصوصی در هند (که درباب محصولات با آمازون همکاری می کند) از پلت فرم این شرکت در هند برای یافتن کالاها و ایجاد یک نسخه کپی از آنها بهره برده است. هدف این اقدامات یافتن مرجعی برای کالاها و کپی کردن آنها بوده است. سندی مربوط به ۲۰۱۶ میلادی حاکی از یک طرح دقیق برای یک برند آمازون به نام Solimo است که برای بازار هند طراحی شده بود. بطور دقیق تر هدف این اقدام استفاده از اطلاعات واحد آمازون در هند برای توسعه محصولات و سپس اتکا به همین واحد برای ترویج آنها میان مشتریان بوده است. این سند نشان میدهد گروه برندهای خصوصی تصمیم داشتند با تولید کنندگان کالاها شریک شوند برای اینکه این شرکتها از فرایندهایی خاص استفاده می کردند که روی کیفیت نهایی محصول تأثیر می گذارد. آنها خواهان دستیابی به چشم اندازی از کارهای تولید کنندگان و استفاده از دانش آنها برای تولید نسخه ای از کالا بودند که کیفیت آن با کالای مرجع برابر بود. بعد از تولید نسخه کپی شده از کالا، آمازون با بهره گیری از روشی خاص نتایج جستجو را دستکاری می کرد تا محصولات سولیمو و برند آمازون بیسکیس در بالای صفحه ظاهر شوند.

منبع:

دسته‌ها