تحقیقات کنگره ادامه دارد؛ ضرب الاجل به شبکه های اجتماعی درباره عرضه اطلاعات حمله به کنگره

به گزارش خرید بک لینک تحقیقات کمیته منتخب کنگره آمریکا در مورد شرایطی که منجر به حمله به کنگره شد ادامه دارد و جمع آوری اطلاعات از شبکه های اجتماعی در دستور کار است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از انگجت، با عنایت به نقش شبکه های اجتماعی در زمینه مرتبط ساختن افرادی که در حمله به کنگره آمریکا دست داشتند، نمایندگان کنگره در تلاش هستند تا سوابق این افراد و دیگر داده های مورد نظر خویش را از شبکه های اجتماعی دریافت نمایند.
این کمیته امروز اعلام نمود خواهان دریافت سوابق و اطلاعات در ارتباط با حملات مورد اشاره از ۱۵ شرکت در آمریکا شده و آنها موظف می باشند ظرف دو هفته آینده به این درخواست ها پاسخ دهند.
از جمله شرکت هایی که درخواست دریافت اطلاعات از آنها مطرح شده میتوان به گوگل، یوتیوب، توئیتر، فیسبوک، رد ایت، اسنپ، توئیچ، تلگرام، تیک تاک، ۴chan و ۸kun اشاره نمود.
در این لیست برخی از سایت های کوچک تر حامی ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هم وجود دارند که همچون آنها میتوان به گب و پارلر اشاره نمود.
سوابق دریافتی موضوع هایی همچون انتشار اخبار دروغ، کوشش برای رد نتایج انتخابات سال ۲۰۲۰، کوشش برای پیشگیری از صدور گواهی تأیید انتخابات، کوشش برای القای نفوذ خارجی در انتخابات و ترویج افراط گرایی خشونت آمیز داخلی را در برمی گیرد.
علاوه بر این شرکتهای مورد اشاره که همگی شبکه های اجتماعی مهمی را در آمریکا اداره می کنند هم باید در مورد تغییرات سیاست های خود برای مقابله با این شرایط و هم موارد شکست و عدم موفقیت خود توضیحات کافی ارائه نمایند.

منبع:

دسته‌ها