نتیجه جلسه بایدن با شرکتهای فناوری؛ همکاری دولت و بخش خصوصی آمریکا برای نگارش خط مشی های امنیت سایبری

خرید بک لینک: دولت آمریکا می گوید با شرکتهای بزرگ فناوری و هم مؤسسات مالی همکاری می کند تا خط مشی های جدیدی برای ارتقای امنیت دنیای فناوری ابداع شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از یاهونیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با برخی از مدیران ارشد شرکتهای فناوری و دیگر بخش های این کشور دیدار نمود و طرفین در مورد نحوه همکاری دولت و بخش خصوصی برای غلبه بر چالش امنیت سایبری گفتگو کردند.
در این جلسه برخی از اعضای کابینه بایدن هم حضور داشتند و شرکتهای فناوری، مالی و مؤسسات عرضه دهنده خدمات زیرساختی و کلان در آمریکا متعهد شدند که فعالیتهای بیشتری برای مقابله با تهدید فزاینده حملات سایبری در برابر اقتصاد آمریکا انجام دهند.
بایدن در بخشی از این جلسه خطاب به حضار گفته است: دولت فدرال نمی تواند خود به تنهایی بر این چالش غلبه کند و شما از قدرت، ظرفیت و مسئولیت لازم برای این کار برخوردارید و من باور دارم که می توانید امنیت سایبری آمریکا را افزایش دهید.
کاخ سفید پس از برگزاری این نشست مشترک اعلام نمود مؤسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا با شرکت کنندگان در این جلسه همکاری خواهد نمود تا خط مشی های جدیدی برای ایمن سازی حوزه فناوری و ارزیابی امنیت آن و همچون میزان امنیت نرم افزارهای منبع باز تدوین شود.

منبع:

دسته‌ها