کانکس روزنامه فروشی پیشرو کانکس

کانکس های روزنامه فروشی به دو شکل کانکس مطبوعاتی سیار و کانکس مطبوعاتی ثابت می‌باشند آن دسته از کانکس هایی که به شکل ثابت هستند طراحی آنها به صورت ثابت می باشد و در یک مکان به شکل ثابت نصب می شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از کانکس های مورد استفاده ای که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند کانکس مطبوعاتی میباشد که با عنوان کانکس روزنامه فروشی نیز از آن یاد می شود. همانطور که می توان از نام کانکس مطبوعاتی متوجه شد این نمونه کانکس ها برای ارائه محصولات فرهنگی و روزنامه‌فروشی قابل استفاده میباشد و شما میتوانید در نقاط مختلف شهر نمونه‌های این کانکس را مشاهده نمایید.

این کانکس به گونه ای طراحی شده است که کمک می‌کند تا افراد بتوانند یک فضای عالی و ایده‌آل را برای فروش روزنامه در اختیار داشته باشند و افراد و مشتریان در یک نگاه متوجه می شوند که این کانکس چه کاربردی داشته است. کانکس های مطبوعاتی به خوبی توانسته اند در خصوص کمبود مکان و جا یک فضای ایده‌آل را ایجاد نمایند چرا که با نصب این کانکس در نقاط مختلف و دلخواه می توان محصولات فرهنگی و روزنامه و مطبوعات را به مشتریان عزیز عرضه نمود. مزیت کانکس مطبوعاتی این گونه است که در برابر آتش سوزی و بلاهای طبیعی از خودشان مقاومت عالی نشان می‌دهند و همچنین دربهای روبه‌رو و پیشخوان کانکس های مطبوعاتی به شکل تاشو و کشویی طراحی می گردند که به عنوان مزیت های این نمونه کانکس ها محسوب می‌شود و زمانی که مشتری تقاضا داشته باشد می توان برای کانکس مطبوعاتی اتاق جداگانه ای را در نظر گرفت که افراد بتوانند به منظور استراحت از آن استفاده کنند.

معرفی انواع کانکس مطبوعاتی

کانکس های روزنامه فروشی به دو شکل کانکس مطبوعاتی سیار و کانکس مطبوعاتی ثابت می‌باشند آن دسته از کانکس هایی که به شکل ثابت هستند طراحی آنها به صورت ثابت می باشد و در یک مکان به شکل ثابت نصب می شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آن دسته از کانکس هایی که با عنوان کانکس چرخدار و سیار شناخته می‌شوند قابل جابجایی بوده و می توان آنها را از یک محل به محل دیگر منتقل نمود.

قیمت کانکس های مطبوعاتی با توجه به ابعاد و اندازه کانکس تعیین می‌شود و البته کانکس مطبوعاتی یعنی ثابت بودن و سیار بودن آن نیز در قیمت کانکس مطبوعاتی بسیار تاثیر گذار می باشد. شما با توجه به نیاز خود می توانید از هر نمونه از کانکس که میخواهید استفاده نمایید و آن را از شرکت درخواست نمایید.

بهتر است پیش از اینکه کانکس مطبوعاتی https://pishroconex.com/  را سفارش بدهید نیاز خود و محلی که قرار است کانکس در آن نصب شود را مدنظر بگیرید.

دسته‌ها