شانس برنده شدن دو بلیت سفر فضایی ویرجین گلکتیک

شرکت ˮویرجین گلکتیکˮ که شب گذشته ˮریچارد برانسونˮ بنیان گذار خود و میلیاردر بریتانیایی را به لبه فضا برد، حالا امکان برنده شدن دو بلیت گردشگری فضایی را برای عموم مردم فراهم نموده است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، حالا که شرکت “ویرجین گلکتیک”(Virgin Galactic) بنیان گذار خویش را به لبه فضا رسانده، آماده است تا به افراد عادی هم فرصت یک سفر مشابه را بدهد.
این شرکت اعلام نموده است که یک قرعه کشی انجام خواهد داد که به مردم اجازه می دهد دو صندلی در یکی از نخستین پروازهای فضایی تجاری آنرا بدست آورند.
در حالی که ثبت نام در این قرعه کشی مجانی است، در عین حال کمک مالی به یک موسسه خیریه به نام “Space for Humanity” که یک موسسه خیریه با هدف ایجاد دسترسی بیشتر به پرواز فضایی است، شانس بیشتری به افراد می دهد.
مهلت ثبت نام این قرعه کشی اول سپتامبر تمام می شود و برندگان در تاریخ ۲۹ سپتامبر معرفی خواهند شد.
برندگان باید آماده باشند تا مدتی از کار خود مرخصی بگیرید، چون که باید آموزش های لازم را را ببینند.
این قرعه کشی یک روش برای ترویج پروازهای فضایی “ویرجین گلکتیک” است. در عین حال، این یک لحظه مهم برای پروازهای فضایی خصوصی است.
جالب این که تصور بردن بلیت رفتن به فضا در روزهایی که ناسا و سایر آژانس های دولتی تنها سازمان هایی بودند که به فضا سفر می کردند، قابل تصور نبود، اما حالا به حقیقت پیوسته است. گفتنی است دسترسی به سایت ثبت نام قرعه کشی از ایران امکان پذیر نیست.

منبع:

دسته‌ها