برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند

جوانان برزیلی برای دریافت مشاوره در حوزه خرید الکترونیک به جای صحبت با افراد متخصص ترجیح می دهند به سراغ ابزار هوش مصنوعی بروند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از زد دی نت، مشتریان آنلاین خدمات تجارت الکترونیک از سفارش های عرضه شده بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی که در وبسایت های مختلف در دسترس می باشد، استفاده می نمایند و تعداد کاربرانی که برای تصمیم گیری در مورد خرید آنلاین بدین شیوه متوسل می شوند روز به روز در حال افزایش می باشد.
در ماه های اخیر خیلی از سایت های تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین در برزیل به موتورهای هوش مصنوعی مجهز شده اند که با دقت بالاتری می توانند برای خرید به کاربران سفارش هایی عرضه کنند. بررسی که در این حوزه توسط مؤسسه ایلمئو از راه گفتگو با ۲۰۰۰ کاربر تجارت الکترونیک صورت گرفته حاکیست، ۸۰ درصد از برزیلی هایی که از این موتورها برای دریافت سفارش خرید آنلاین استفاده می نمایند در نهایت کالای معرفی شده را خریداری می کنند.
۳۲ درصد از این افراد هم گفته اند تنها از این ابزار برای تصمیم گیری در مورد خرید آنلاین استفاده می نمایند و علت این امر را دقت این موتورها عنوان کرده کرده اند ۶۵ درصد از پاسخ دهندگان هم موتورهای هوش مصنوعی سفارش خرید را مفید توصیف کرده اند.
بیشترین اقبال به این موتورها در ارتباط با کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله است. ۶۶ درصد از این افراد گفته اند برای خرید آنلاین به طور عمده از موتورهای مورد اشاره استفاده می نمایند و ۶۴ درصد هم گفته اند احساس مثبتی نسبت به آنها دارند.

منبع:

دسته‌ها