عرضه هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند

به گزارش خرید بک لینک شرکت کوالکوم از تولید هدست حقیقت افزوده به شکل عینک هوشمند اطلاع داده که دارای امکانات منحصر به فرد و سخت افزاری قدرتمند است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از گیزمودو، این هدست که اسمارت ویووئر نام دارد مجهز به پردازنده ایکس آر ۱ اسنپ دراگون بوده و دو نمایشگر ۰.۷۱ اینچی میکرو با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در درون آن نصب شده است.
نرخ تازه سازی این نمایشگرها ۹۰ هرتز بوده و از قابلیت ردگیری سوژه ها، دست و غیره نیز برخوردار می باشند. همین طور دو دوربین با دقت یک مگاپیکسل بر روی دو قاب عینک این هدست واقعیت افزوده نصب شده است.
هدست مورد اشاره از دوربین ۸ مگاپیکسلی آر جی بی پشتیبانی می کند و امکان اجرای اپلیکیشن های گوشیها و کامپیوتر ها بر روی آن بوسیله اتصال مستقیم وجود دارد. این هدست همین طور با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد و در صورت اتصال به گوشیهای اندرویدی می تواند برنامه های مختلف را به صورت دوبعدی نیز اجرا نماید.
از هدست تازه کوالکوم می توان برای برنامه ریزی دورکاری و نیز برگزاری نشست های مجازی نیز استفاده نمود. همچون دیگر امکانات این هدست می توان به دو بلندگو، باتری ۲۲۰ میلی آمپری و ۳.۸ واتی، سنسورهای گوناگون و غیره اشاره نمود.

دسته‌ها