در توئیتی مطرح کرد؛ حمله جدید الون ماسک به عملکرد شبکه های اجتماعی در آمریکا

مدیر ارشد اجرائی تسلا بعد از قطع سرویس آمازون برای شبکه اجتماعی پارلر در توئیتی نسبت به حذف این شبکه اجتماعی واکنش نشان داد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از دیلی میل، الون ماسک مدیر ارشد اجرائی اسپیس ایکس و تسلا بعد از ممنوعیت شبکه اجتماعی پارلر توسط آمازون در توئیتی به شرکت های فناوری بزرگ حمله کرده و به صورتی عملکرد شبکه های اجتماعی را دراین زمینه مورد انتقاد قرار داده است. وی در پاسخ به یک توئیت درباره ممنوعیت حساب کاربری دونالد ترامپ در توئیتر و فیسبوک نوشت: خیلی از مردم از اینکه شرکت های فناوری *ساحل غربی خودرا بعنوان یک داور «آزادی بیان» در نظر می گیرند و عمل می کنند، ناراضی خواهند بود.
این پیام در پاسخ به توئیت یکی از کاربران این پلت فرم با این محتوا بود: شرکت های فناوری ساحل غربی باید بین مسدود کردن نفرت پراکنی و مسدود کردن پیام هایی که از آنها نفرت دارند، تمایز قائل شوند. همین طور ماسک در پاسخ به او نوشته بود: این یک تمایز بسیار مهم می باشد. مدیر ارشد اجرائی تسلا در حالی نسبت به این رویداد واکنش نشان داد که آمازون روز دوشنبه پلت فرم پارلر را از خدمات وب خود حذف نمود. این اپلیکیشن محلی برای تجمع و اشتراک گذاری پست های طرفداران ترامپ است. با این اقدام آمازون پارلر عملاً غیرفعال شده و تا زمانیکه نتواند یک میزبان دیگر بیابد، خارج از دسترس خواهد بود. قبل از این نیز اپل و گوگل، اپلیکیشن های پارلر را از فروشگاه های آنلاین خود حذف کرده بودند. حذف پارلر از طرف این سه شرکت در حالی اتفاق می افتد که از این پلت فرم برای هماهنگی حمله به کنگره آمریکا در هفته گذشته استفاده شده بود.*شرکت های فناوری ساحل غربی آمریکا به شرکتهای مستقر در سیلیکون ولی در ایالت کالیفرنیا، واشنگتن، اورگان، نوادا و آریزونا اطلاق می شود.

دسته‌ها