با همکاری چند خودروساز؛ غول فناوری چین شرکت تولید خودروی خودران تاسیس می کند

به گزارش خرید بک لینک بایدو بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی چین از تأسیس شرکتی جدید برای تولید خودرو های خودران اطلاع داده است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از زد دی نت، بایدو می خواهد با همکاری ژجیانگ جیلی شرکت تازه ای را تأسیس کند که تنها در زمینه تولید خودرو های خودران فعالیت می کند.
ژجیانگ جیلی برای تولید برخی قطعات خودرو های خودران بایدو با آن همکاری خواهد نمود و بایدو برای طراحی و تولید این خودرو های خودران با شرکت هایی همچون ولوو، لوتوس، جیلی و غیره همکاری خواهد داشت.
رابین لی مدیر عامل و هم بنیانگذار بایدو در این مورد گفته است: این شرکت از آینده درخشان خودرو های هوشمند اطمینان دارد و در یک دهه گذشته سرمایه گذاری سنگینی بر روی هوش مصنوعی انجام داده تا خودرو های خودران در کلاس جهانی بسازد. چین به بزرگترین بازار خودرو های برقی مبدل شده و مشتریان خواهان خرید خودرو های هوشمندتری هستند و این همکاری بدین منظور صورت می گیرد.
بایدو قبلاً با جیلی برای تولید خودرو های خودران و پلت فرم های هوش مصنوعی همکاری داشته است. بایدو همینطور نرم افزار اختصاصی خویش را برای خودرو های خودران تولید کرده است که آپولو نام دارد و در تاکسی های بایدو در پکن به کار گرفته شده است.

دسته‌ها