با تعریف ۵ ماموریت؛ مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT به وجود آمد

خرید بک لینک: مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ ماموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات بوجود آمد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب نمود. این مرکز در امتداد ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به وجود آمده است. در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است. ۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با کارهای مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط. ۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT خصوصاً ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ۳- تسهیل در ارائه خدمات مشاوره به شرکتها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان. ۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان باارزش در مطالعات راهبردی در رابطه با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال. ۵- توسعه همکاریهای مشترک با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان.

منبع:

دسته‌ها