لوازم بهداشت و سلامت

وسایل و دستگاه های سلامتی باعث می شوند زندگی سالم تر و بهتری را داشته باشید و سلامت خود را افزایش داده و حفظ نمایید.

امروزه محصولات سلامت بدن بسیار متنوع می باشند و هرروزه افراد بسیاری را به خود جذب می کنند. وسایل و دستگاه هایی مثل دستگاه حجامت، دستگاه کوچک کننده بینی، کفش و شلوارک های لاغری، دستگاه های ریش تراش و … که امروزه به یکی از مهم ترین تجارت های دنیا تبدیل شده اند. این گونه وسایل و دستگاه های سلامتی باعث می شوند زندگی سالم تر و بهتری را داشته باشید و سلامت خود را افزایش داده و حفظ نمایید. سلامت و بهداشت بدن امری مهم در زندگی افراد بوده و با استفاده از دستگاه ها و وسایل مدرن امروزی می توان به این مهم دست یافت.

دستگاه بینی آیدان

بسیاری از افراد که به زیبایی بینی و چهره ی خود اهمیت می دهند، از جراحی بینی می ترسند. برای اینگونه افراد دستگاه های کوچک کننده بینی بهترین گزینه می باشد. دستگاه بینی آیدان می تواند به راحتی بینی های گوشتی، متورم و غضروفی را فرم دهد و به راحتی و بدون جراحی و هرگونه عوارض جانبی زیبایی را به چهره ی شما هدیه کند. این دستگاه طراحی خاص و ویژه ای دارد که در حین استفاده هیچگونه مشکل تنفسی را ایجاد نمی کند و به سادگی باعث فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی و درنهایت کوچک شدن آن می شود.

دستگاه حجامت برقی

حجامت از قدیم طرفداران خاص خود را داشته است زیرا حجامت یک رفتار درمانی است و باعث افزایش سلول های دفاعی بدن می شود و سیستم انعقادی و ضدانعقادی بدن را تنظیم می کند. افراد علاقمند به حجامت از این روش درمان سنتی برای کاهش درد، التهاب جریان خون، آرامش و به عنوام یک نوع ماساژ عمیق برای بدن استفاده می کنند. با استفاده از دستگاه حجامت برقی می توان این روش درمان طب سنتی را به راحتی در منزل انجام داد و به آرامش و سلامت روحی و جسمی دست یافت.

شلوارک لاغری برقی

امروزه یکی از روش های جدید برای لاغری و تناسب اندام، علاوه بر رژیم مناسب استفاده از شلوارک لاغری برقی می باشد. این شلوارک های لاغری کاربرد بسیاری در لاغرشدن و کاهش وزن دارند. شلوارک لاغری باعث افزایش تعرق بدن شده و به چربی سوزی کمک بسیاری می کند. استفاده از شلوارک لاغری برقی باعث رفع سلولیت و چربی های زائد در ناحیه ران، شکم، پهلوها و باسن می شود.

تیغه یدکی ریش تراش فیلیپس

استفاده از دستگاه های ریش تراش برقی امروزه طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده آقایان قرار می گیرد. اما این وسایل هم مانند سایر وسایل الکترونیکی به مراقبت احتیاج دارند و لوازم جانبی آن ها دارای طول عمر می باشند. یکی از این لوازم جانبی در دستگاه های اصلاح، تیغه های دستگاه ریش تراش می باشد.

دستگاه ریش تراش فیلیپس مدل HQ8 یکی از بهترین ریش تراش های می باشد که ضدآب بوده و می توان از آن در زیر دوش استفاده کرد. تیغه یدکی ریش تراش فیلیپس دارای فناوری و طراحی منحصربفرد خود می باشد که باعث اصلاحی بی نظیر می گردد. این تیغه ها دومنظوره اند و برای اصلاح موهای معمولی و سوراخ های ریز برای اصلاح ته ریش های کوتاه کاربرد دارند. اگر می خواهید که دستگاه ریش تراش شما بهترین عملکرد را داشته باشد و اصلاحی سریع و راحت داشته باشید بهتر است تیغه های آن را هر ۱۲ ماه یکبار عوض کنید.

کفش فنری پرشی

کفش فنری پرشی یک محصول فوق العاده برای تفریح و نشاط می باشد که با استفاده از آن می توان کالری بالایی را سوزاند و بدین ترتیب یکی از بهترین محصولات و ابزارهای مناسب برای لاغری است. تمام افراد حتی ورزشکاران آسیب دیده نیز می توانند بدون فشار به اعضای بدنشان از این کفش فنری پرشی استفاده نمایند. این کفش ها علاوه بر لاغری و کاهش وزن، باعث فرم دهی ماهیچه ها می شوند و هم چنین با حذف مواد سمی بدن باعث تقویت سیستم لنفاوی می گردند.

دسته‌ها