شیر گیاهی، محصول جدید شرکت سازنده برگر گیاهی

شرکت ˮایمپاسیبل فودز ˮ که تولیدکننده برگرهای گیاهی است، می خواهد به تولید شیر گیاهی بپردازد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت “ایمپاسیبل فودز”(Impossible Foods) که در زمینه تولید گوشت گیاهی فعالیت دارد، طی یک نشست خبری اعلام نمود که می خواهد به ارائه شیرهای گیاهی بپردازد که “ایمپاسیبل میلک”(Impossible Milk) نام دارد.
یکی از پژوهشگران “ایمپاسیبل فودز” در آزمایشگاه غذایی این شرکت، نمونه هایی از شیر گیاهی را نشان داد که از گیاهانی مانند بادام و سویا تهیه می شوند اما شباهت زیادی به شیر گاو دارند.

شرکت ایمپاسیبل فودز می خواهد تعداد اعضای گروه پژوهشی خودرا طی ۱۲ ماه آینده تا دو برابر افزایش دهد. این شرکت در امتداد هدف خود، پروژه ای موسوم به (Impossible Investigator) را آغاز نموده است تا دانشمندان سراسر جهان را به سمت خود جذب نماید.
بگفته این شرکت، دانشمندان این پروژه، تجهیزات، منابع و محیط جدیدی را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند فناوری جدیدی را برای تولید محصولات جایگزین و مشابه گوشت، ماهی و لبنیات عرضه کنند. این پروژه، حدودا به یک سال زمان نیاز دارد.
برگرهای گیاهی ایمپاسیبل فودز هم اکنون در فروشگاه های مواد غذایی آمریکا در دسترس هستند اما این شرکت اعلام نموده که می خواهد آنها را به فروشگاه های آسیا نیز وارد کند.

دسته‌ها