تازه ترین گمانه زنی در مورد زمان ارائه آیفون ۱۲

به گزارش خرید بک لینک با اینکه اپل زمان رونمایی از اپل واچ ۶، واچ اس ای و ای پد جدید خویش را نیمه اکتبر اعلام نموده، اما در مورد زمان ارائه آیفون ۱۲ سکوت کرده و کار به گمانه زنی در این حوزه کشیده است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از سی نت، انتظار می رود اپل سال جاری از سه مدل گوشی آیفون ۱۲ به نامهای آیفون ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ مکس رونمایی کند. همینطور گفته می شود یک مدل پیشرفته و خاص از آیفون به نام آیفون ۱۲ پرو مکس هم در راه می باشد.
این شرکت به درخواست ها در مورد اعلام زمان رونمایی از مدلهای تازه آیفون پاسخ نداده، اما منابع نزدیک به این شرکت به سی نت گفته اند که سال جاری اپل می خواهد رونمایی از آیفون های جدید را با تأخیر دو هفته ای نسبت به زمان همیشگی برگزار کند. با عنایت به این که رونمایی از آیفون های تازه هر سال در انتهای ماه سپتامبر انجام می شود. پس می توان نتیجه گرفت که مراسم مذکور سال جاری در تاریخ ۱۳ یا ۱۴ اکتبر انجام می شود.
یکی از علل این تأخیر تعطیلی موقت کارخانه های طرف قرارداد اپل برای تأمین قطعات آیفون در کشورهایی مانند چین بوده است. همینطور بعضی از این کارخانه ها هم با ظرفیت محدودی به فعالیت خود ادامه داده اند و این امر چرخه تأمین قطعات مورد نیاز اپل را مختل کرد.
برخی منابع ژاپنی و همچون نشریه نیکی ژاپن هم تأیید کرده اند که اپل تولید گوشیهای نسل پنجم آیفون را در اواسط سپتامبر آغاز می کند و آنها را تا اواسط اکتبر به دست مصرف کنندگان خواهد رساند.

منبع:

دسته‌ها