وزیر ارتباطات: برنامه تحول دیجیتال پستی کشور اجرایی می شود

به گزارش خرید بک لینک وزیر ارتباطات اظهار داشت: برنامه تحول دیجیتال پستی کشور با هدف عرضه خدمات نوین در کشور اجرایی می شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی پست که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید تصریح کرد: برنامه تحول دیجیتال پستی کشور را با هدف ارتقا مدیریت عملیات، هوشمند سازی شبکه پستی و عرضه خدمات نوین برای مردم پیگیری می نماییم.
وی با اشاره به اینکه از آغاز سال ۹۶ تابحال ترافیک ارسال مرسولات پستی ۵ برابر شده است، اظهار داشت: بخشی از این افزایش ترافیک در دوران انتشار کرونا اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز تبادل پستی شیراز اظهار داشت: ترافیک مرسولات پستی الان ۲.۲ میلیون مرسوله است که باید به ۵ میلیون برسد.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه هدف گذاری برای درآمد شرکت ملی پست ایران تا آخر سال ۹۹، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیشبینی شده است، اضافه کرد: الان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از این هدفگذاری محقق شده و باید تا آخر سال شرکت ملی پست ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش درآمد داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونا به علت تحریم ها، مبادله بسته های پستی خارج با مشکلاتی مواجه گردید، افزود: این مشکلات با اقدامات صورت گرفته الان رفع شده است و با تفاهم نامه هایی که با سایر کشورها منعقد شده ترافیک پستی خارج از کشور سر و سامان پیدا کرده است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، در این مراسم از زحمات حسین نعمتی مدیرعامل پیشین پست تقدیر گردید و رمضانعلی سبحانی فر رسما بعنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست معارفه شد.

منبع:

دسته‌ها